Nová Lara se tak vrátí ke své původní podobě a s loňskou restartovanou mladičkou Larou nebude mít nic společného. Společně s ní se vrátí izometrický pohled z roku 2010, dvě ikonické pistole a důraz na kooperaci. Tam, kde jste si před čtyřmi lety vystačili se dvěma dobrodruhy, budete letos potřebovat čtyři. Celá Lara Croft and the Temple of Osiris je totiž od základů stavěná na kooperativní hru kvarteta hráčů.
Čtyřčlenou partu mají reflektovat i jednotlivé úrovně, které jsou pro početnější skupinku od základů navržené. Pokud by se náhodou stalo, že nebudete mít s kým hrát, nebo si prostě jen budete chtít dát jednu sólovku, nemusíte se strachovat. Design všech úrovní se vám v tu chvíli přizpůsobí lusknutím prstu. Například místnosti, které měly dříve dvě tlačítka, budou mít v případě sólistů tlačítko jen jedno. V dohrání hry v osamělém módu vám tedy nic nebrání.
Pánové ze CVG si už mohli hru v omezené míře vyzkoušet a vedle samotného designu si pochvalovali hlavně grafiku. Ta sice na první pohled z obrázků a videí nevypadá od minulého dílu zas tak extra rozdílně, ale ten skutečný rozdíl prý poznáme teprve poté, co hru uvidíme v pohybu na vlastní oči. Konkrétně dynamické nasvícení údajně dělá divy. Takže si pište - Lara Croft and the Temple of Osiris 9. prosince – PC, PS4 a Xbox One.
zdroj: Archiv