To je bohužel těžké soudit. Dvojka vyšla včera a ještě jsem neměl tu možnost si ji vyzkoušet. Nicméně z dostupných trailerů, obrázků a informací prakticky nezaznívá nic nového. Nabídka licencovaných aut se zastavila někde u padesátky, počet závodů dosahuje čtvrt tisíce a celkem vás čeká na 3 000 kilometrů silnic.
Povrch silnic se stará o rozdělení závodů do tří kategorií – asfalt, ledovka a rally. Jednotlivým disciplínám musíte přizpůsobit své vozidlo v garáži, tedy vyměnit pár dílů za lepší a vhodnější pro daný typ závodu. V kariéře pro jednoho hráče se možná objeví i nějaký příběh, ve kterém pomocí závodění zachraňujete rodinný podnik před zbankrotováním.
zdroj: Archiv
Gear.Club Unlimited 2 nabízí i multiplayer, a to rovnou ve třech podobách. Můžete hrát na gauči až ve čtyřech na jedné rozdělené obrazovce. Rovněž se můžete pustit do onlinového závodění, kde si vytvoříte vlastní klub s jinými hráči a nandáte to jiným klubům.
Momentálně jde pouze o asynchronní multiplayer, kdy závodíte proti duchům v rámci různých lig. V následujících týdnech by se měl formou updatu dostavit i plnohodnotný synchronní multiplayer, což je vlastně největší novinka oproti předchůdci.
Revoluce se pravděpodobně nekoná a sotva to vypadá na nějakou větší evoluci. Ale možná mě hra ještě překvapí. Koneckonců, jízdní model může být úplně jiný a snad v takovém případě lepší. Pokud máte hlad po podobných závodních hrách na Switchi, nemáte bohužel moc na výběr. Osobně bych si ale počkal do příštího roku, kdy se na této malé konzoli dočkáme portu povedeného Grid Autosport.