Mighty No. 9 nedostál svému cíli stát se moderním nástupcem Mega Mana
zdroj: tisková zpráva

Mighty No. 9 nedostál svému cíli stát se moderním nástupcem Mega Mana

23. 6. 2016 14:04 | Novinky | autor: Aleš Smutný |

Po třech letech od spuštění kickstarterového projektu a tedy s ročním zpožděním oproti plánu, vychází akční skákačka Mighty No. 9, za níž stojí slavný japonský designér Keidži Inafune. Hra měla být duchovním nástupcem Mega Mana, za nímž Inafune stál, díky čemuž hra na Kickstarteru vybrala skoro 4 miliony dolarů. Vypráví příběh bojového robota Becka, jehoý osm soukmenovců ze skupiny Mighty Numbers napadl virus, kvůli kterému se stali zlými, stejně jako z většiny strojů po celém světě. Na Beckovi teď je, aby ostatní zachránil.

Ačkoliv vývoj dospěl do konce, je otázka, zda byl i zdárný. Je zjevné, že pro mnoho hráčů je Mighty No. 9 zklamáním, protože nedosahuje úrovně zábavy a hratelnosti Mega Mana. Mnozí také poukazují na fakt, že původní koncept zněl lépe, než vypadá samotná hra. Její grafika působí zastarale a anglický dabing rve za uši. Největší stížnosti se ale snáší na design samotné hry, kde se mísí nepotřebné a špatně vysvětlené prvky s nesmyslnými změnami pravidel.

Neznamená to, že Mighty No. 9 je vysloveně špatná hra, spíše to svědčí o očekáváních, které plynou z toho, že se hra hlásí k odkazu Mega Mana. Na Steamu hru pozitivně hodnotilo 49 procent hráčů, což není obrázek hry, která je mizerná po všech stránkách. Velmi často si přečtete, že je dobrá, ale prostě není skvělá… A to se od ní, bohužel pro Inafuneho, čekalo. Mighty No. 9 vychází na PC, PS4, PS3, Xbox One a WiiU, přičemž se hra chystá ještě na X360, Mac, 3DS a PS Vita.

zdroj: Archiv

Nejnovější články