Na letošním QuakeConu Bethesda oznámila hned dvě příběhová rozšíření pro The Elder Scrolls Online. První z nich, Wolfhunter s daedrickým princem Hircinem a smečkou vlkodlaků, vyšlo už v srpnu, druhé Murkmire se zaměří na Argoniany a jejich zvláštní původ. Uvidíme, jestli dřív vznikla ještěrka, nebo vejce.
Těžko říct, jestli na to přijdete, až se budete brodit po kolena v bahně v úplně nové zóně na jižním cípu Black Marsh, ale z obrázků vypadá tenhle mix bažiny a džungle docela pěkně, se spoustou polorozpadlých ruin, zatopených osad a dávno zapomenutých chrámů. Slovy jednoho z vývojářů Murkmire odhalí, „proč jsou Saxhleelové tak divní“. Minimálně se prý dozvíte, jaký vztah mají argonianské kmeny ke svým posvátným stromům.
zdroj: Archiv
A pokud vás příběh úplně netankuje, nemusíte se bát – čekají na vás i nové výzvy, bossové, vybavení, a dokonce sady nábytku a předmětů, které můžete sbírat a dekorovat si jimi své obydlí. Džungle letos na podzim frčí.
Úkol, který vás a vaši postavu na výpravu do vlhkých krajin Black Marsh připraví, můžete v Tamrielu přijmout už teď. Vaši pomoc shání Concordia Mercius, která vás pošle pro ukradené argonianské relikvie a naladí vás na ještěrčí vlnu.
Murkmire vyjde na PC příští týden, 22. října, na PlayStation 4 a Xbox One kvůli schvalovacím procesům Sony a Microsoftu 6. listopadu. The Elder Scrolls Online je už nyní free-to-play, a dokonce i tenhle nový přídavek můžete mít bez toho, abyste vytáhli zlaťáky z měšce. Stačí se během listopadu přihlásit alespoň 24 dní z 30, a Murkmire je váš. Zákazníků s prémiovým účtem se to samozřejmě netýká, ti ho získají tak jako tak.