Japonský vývojář Tecuja Mizuguči v minulosti pracoval třeba pro Segu, kde stvořil Rez, a od roku 2004 spolupracoval s Q Entertainment na spoustě dalších zvláštních titulů s uměleckými ambicemi, jako Every Extend nebo Child of Eden. Základní myšlenkou většiny z nich je vzít nějakou klasickou návykovou minihru typu spoj tři nebo shoot 'em up, nabalit na ni psychedelický blikající vizuál a odpovídající zvukovou složku reagující na dění na obrazovce.
zdroj: Archiv
A to je podle všeho také případ Tetris Effectu. Koncept skládání řad z objektů různých tvarů je všem dobře známý, Mizuguči ho kombinuje s oslnivými explozemi barviček a relaxační hudbou, samozřejmě v množství různorodých módů.
Variaci na klasický Tetris si dokonce budete moct vyzkoušet v relativně přísném časovém okénku mezi 1. až 5. listopadem. Dema u Sony bývají časově omezená celkem často, většinou se ale zdrží alespoň chvíli po vydání, které u Tetris Effectu připadá na 9. listopadu a jde o exkluzivitu pro PlayStation 4, případně PlayStation VR.