Pro nezasvěcené se sluší vysvětlit, že Mirage na rozdíl od svého předchůdce dává průchod mystickým fantaziím. Sice se tu pořád ještě většinu času bojuje pěkně nablízko, ale jednotlivé postavy mají k dispozici také mocná kouzla. Jedna z rukou prská zabijácké fialové paprsky, jiná je trošku kreativnější a vrhá po nepřátelích obrovský ozubený šutr. Který hoří. A kdybyste toužili po troše elegance, je zde tlustý čaroděj v turbanu, co umí létat na koberci.
zdroj: Vlastní
Beta v sobě zahrnuje jak klasický team deathmatch, tak složitější variantu, v níž mají oba týmy různé cíle. Kdo hrál Chivalry, ten si asi umí představit, jak to bude vypadat. Jedni mají něco zničit/zabít, ti druzí chránit, případně dojde na převážení nákladu odněkud někam. To všechno na devíti různých mapách, nebo dokonce jedenácti, pokud počítáte nový kompetitivní mód Arena, v němž se proti sobě na malém prostoru utkají tříčlenná družstva.
K tomu všemu si samozřejmě můžete pohrát se systémem úpravy postav, protože kdo by chtěl vypadat stejně, jako ostatní nudní patroni? Najděte co nejextrémnější variantu a vyžeňte ji o sto procent dál do absurdity, ať si vás přátelé i nepřátelé pořádně zapamatují! Dodneška mám v živé paměti krutá, krví postříkaná bojiště Chivalry, na nichž se proháněly eskadry křiklavě růžových rytířů. Jak praví staré moudro, síla kontrastů je mnohdy větší než síla trnitého palcátu. Mirage: Arcane Warfare naplno vychází 23. května.