PC verze MGS V: Phantom Pain vyjde na Steamu 18. prosince a krom stejného obsahu jako na konzolích nabídne podporu 4K rozlišení, navýšené množství souběžně působících zdrojů světla (lokace by měly působit přirozeněji), zvýšené rozlišení stínů a větší množství modelů (postavy, auta, budovy apod.), které jsou v jednu chvíli na scéně.
Pokud vás tedy nezajímá, že Kojimovci vylepší skrz patch kvalitu překladu ruských verzí Ground Zeroes na konzolích, tak už žádné nové informace o Ground Zeroes či Phantom Pain k dispozici nejsou. Nezbývá tedy než citovat Alešův verdikt z recenze PS4 verze Ground Zeroes, která v zásadě splnila očekávání – jde o ukázku možností nového enginu a stylu hratelnosti, na kterou Kojima míří v MGS V: Phantom Pain.
zdroj: Archiv
„Bez ohledu na to, jestli považujete Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes za demo, nebo plnohodnotnou hru, stejně jde pouze o demonstraci možností Phantom Pain. Ve spoustě jednotlivostí je Ground Zeroes skvělá, ale jako celek je nekoherentní, a pokud nemáte ve zvyku vracet se ke hře pořád dokola, tak i příliš krátká,“ píše Aleš v recenzi, kterou čtěte za tímto odkazem.