Hra vyšla zatím jen na Steamu, GOG a Humble Store s tím, že vydání pro PlayStation 4 a Xbox One se plánuje. Seith zatím ale nedokáže říct přesné datum, kdy by se mohla jeho myší hra dostat i na konzole. Sám se prý nepustil ještě ani do nezbytného certifikačního procesu.
Automaticky se nabízí i verze Ghost of a Tale pro Switch, jenže tu Seith zatím ani neplánuje. Port by prý vyžadoval příliš mnoho technické práce a ta je v tuto chvíli nereálná. Jediná šance pro Switch verzi tak leží jedině v případném obrovském úspěchu PC a konzolových verzí. Jednoduše řečeno, pokud hra vydělá dostatečné peníze, může pak Seith pomýšlet i na další platformy.
Standardní průchod Ghost of a Tale by vám měl podle tvůrce zabrat něco mezi osmi a deseti hodinami, ovšem pokud se řadíte mezi sběrače všeho a chtěli byste vidět pokud možno každý koutek hry, měli byste se připravit na bezmála dvě desítky hodin.
zdroj: Cinemart
Na webu hry se můžete ještě podívat na dva ukázkové obrázky, kde uvidíte velký kus cesty, který hra ušla od roku 2015. První ohlasy na finální verzi Ghost of a Tale jsou zatím kladné, tak se Seithovi pětiletá práce snad vyplatila a hráči, kteří na jeho vysněný projekt přispěli před pěti lety v crowdfundingové kampani na Indiegogo, nebudou zklamaní.
Přiložený startovní trailer vám už představí jednotlivé herní prvky v čele se stealthem, troškou akce a pobíháním po hezkém prostředí v kůži malé myšky jménem Tilo. Hru najdete na Steamu pod tímto odkazem a v galerii na kartě hry se můžete podívat na několik nových obrázků.