Hráčská komunita je rozdělená mezi 3 platformy – PS4 (41 % hráčů), Xbox One (32 %) a Steam (27 %). K nim ještě navíc brzy přibude verze pro Nintendo Switch. Dává tedy rozum, že by bylo nejlepší všechny volantové fotbalisty spojit v jednu obrovskou hráčskou rodinu. A slovo „obrovskou“ nepoužívám nadarmo – průměrný měsíční počet hráčů Rocket League se pohybuje kolem 6 milionů.
Polovičatá verze cross-platform multiplayeru už existuje – konzolisté si můžou zahrát s PC hráči, ale nikoli sami mezi sebou. Po vydání Switche by mělo být možné hrát odkudkoli s kýmkoli… Ovšem s velice důležitou výjimkou v podobě čtvrtého PlayStationu. Na tom sice můžete potkat hráče ze Steamu, ale nikoli dalších platforem, a na tom se nic nezmění ani v budoucnu. Sony se totiž bojí vnějších vlivů na své pečlivě kontrolované herní prostředí.
Raketová vozítka každopádně stále sviští kupředu a zjevně nehodlají zpomalovat, o čemž svědčí i průměrná cifra 1,6 milionu hráčů za den. Zajímá vás, odkud tyhle statistiky tahám? Dobrá, čas prozradit identitu mého zdroje. Jde o tuhle infografiku vydanou při příležitosti oslav druhých narozenin, kde se mimo jiné dozvíte, jaké autíčko bylo nejoblíbenější a jakou na něj piloti nejradši nasazovali čepičku či kolečka. Fascinující čtení.