Slovenské studio Games Farm představuje akční RPG Vikings: Wolves of Midgard
zdroj: tisková zpráva

Slovenské studio Games Farm představuje akční RPG Vikings: Wolves of Midgard

21. 7. 2016 13:55 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Tvůrci ze slovenského studia Games Farm se rozhodně nenudí. Po nepěkných tahanicích se společností bitComposer se jim podařilo loni získat práva na své akční RPG Shadows: Heretic Kingdoms, které od té doby nejenom vylepšují, ale hlavně stále pracují na jeho druhé polovině. Zároveň ale pracují na dalším akčním RPG Vikings: Wolves of Midgard, které by měla společnost Kalypso Media vydat pro PC, PS4 a Xbox One v prvních měsících příštího roku. Pojďme si hru představit.

Vikings: Wolves of Midgard se odehrává v době, kdy se blíží Ragnarok. Midgardu vládne strašlivá zima Fimbulwinter, která podle mytologie předznamenává finální útok ohnivých obrů, co se chtějí pomstít bohům z Asgardu. Proti zničení světa ale povstane klan vikinských bojovníků Ulfungů, kteří přišli o svoji vesnici, zjevně se pořádně nakrkli, rozhodli se konec světa zastavit a Midgard zachránit. A postarat se o to v roli vůdce klanu musí v prvé řadě hráč.

V roli vikinského válečníka nebo válečnice čeká hráče výlet do několika světů vikinského univerza včetně Midgardu a Niflheimu, kde bude s pomocí sečných i střelných (luk a šípy) zbraní likvidovat širokou paletu nepřátel – některých zcela smyšlených, jiných popsaných v severské mytologii. Krev padlých nepřátel je třeba sbírat, aby ji mohl člověk obětovat bohům, kteří mu na oplátku vylepší schopnosti. Lepší výkon v boji hráči zprostředkují i různé amulety a jiné božské propriety, kterými se může ověsit.

Do boje proti obrům a jiným příšerám můžete vyrazit sami v singleplayeru, nebo v kooperaci pro dva hráče, a k dispozici by měl být ještě mód Trials of the Gods, ve kterém lze získat užitečné předměty. Po dohrání hry na jednu ze čtyř obtížností se odemkne New Game+, ve kterém hráč začíná se stejnou postavou a tradičně čelí větším výzvám.

Soudě dle obrázků a dostupných informace bude Vikings: Wolves of Midgard víceméně tradiční akční RPG s hack and slash souboji, nějakou tou magií, Rage režimem pro likvidaci více nepřátel a chybět nebude ani honba za lootem a legendárními zbraněmi či brněním. Základ by mohlo ozvláštnit zničitelné prostředí, které lze podle tvůrců využít v boji k likvidaci nepřátel – shodíte je ze skály, necháte na ně spadnout kamení apod. Záleží ovšem, v jaké míře budou podobná místa, která lze nějak narušit, na mapě k dispozici.

Posledním prvkem, kterým se tisková zpráva chlubí, je starost o vesnici. Na začátku hry je zničená, musíte tedy jako vůdce klanu dohlédnout na její obnovu a postupné vylepšování. Upgradem budov, které slouží k výrobě zbraní, run nebo brnění si totiž zpřístupníte i vybavení s lepšími vlastnostmi.

Games Farm v případě Shadows dokázali, že umí udělat kvalitní akční RPG. Zpátky je držely hlavně neshody s vydavatelem, který je donutil vydat nekompletní hru. Jsem tedy hodně zvědavý, co předvedou ve Vikings, když budou mít (snad, doufám) dostatek financí i času.

Vikings: Wolves of Midgard by měla vyjít v prvních měsících příštího roku pro PC (Windows, Mac, Linux), PS4 a Xbox One. Lze předpokládat, že tvůrci hru předvedou během Gamescomu.

Nejnovější články