Když v souvislosti s vývojem The Swindle píšu o studiu Size Five Games, myslím tím vlastně jen Dana Marshalla, protože jde o jeho hru. Měl sice k ruce schopné spolupracovníky na grafiku nebo hudbu, ale herní mechanismy, design levelů a zkrátka jádro hry je jeho práce. Z krátkého videa z hraní The Swindle, které Marshall vydal před pár dny, to sice není znát, protože se mu hraní moc nedaří, ale minimálně představu si díky videu uděláte o The Swindle solidní.
Jde o kombinaci akce a stealthu v náhodně generovaných úrovních s náhodně generovanými hrdiny-zloději. V roli šéfa zlodějské firmy si totiž hrdiny, které pak ovládáte, prostě najímáte. A když vám jeden v akci zemře, tak o něj přijdete napořád, stejně jako o jeho schopnosti, a hra vám vygeneruje jiného - s jinými vlastnostmi i vzhledem.
O svého zloděje ale přijít nechcete, protože vylepšování vlastností a získávání nových schopností mu umožní přístup do lépe hlídaných prostor s bohatším lootem. Ztráta takového odborníka tedy pořádně zabolí...
Více než tohle vám asi k The Swindle neřeknu, okolo se povalující video je v tomto ohledu mnohem názornější. Případně si musíte zatím vystačit s informacemi na stránkách hry. Na Games se ke Swindle vrátíme v recenzi po vydání.