Zdá se, že autorům ze studia Stoic jde práce pěkně od ruky, nebo, jak cynicky poznamenal Adam, už hru potřebují rychle vydat, protože jim docházejí peníze. To je ale vcelku nepravděpodobné, když se jim na Kickstarteru přesně před rokem podařilo vybrat více než 400 tisíc dolarů. To by těch pár vývojářů muselo dvanáct měsíců obědvat pouze lanýže pomazané kaviárem.
Stoic bude opět spolupracovat se skladatelem Austinem Wintorym, což je vynikající zpráva pro všechny, kterým se líbila hudba v předchozích dvou dílech nebo v Journey či Abzû. Kdybyste toužili po ochutnávce budoucího soundtracku, sledujte oficiální Twitter hry a udělejte si zítra čas, protože někdy během dne bude spuštěn stream přímo z orchestrálního nahrávání v Londýně.
A teď už ke slibovanému traileru. Vývojáři plánují postupem času vydávat krátké trailery představující nebo připomínající důležité postavy příběhu. První na řadě je mohutný Varl Fasolt, který navzdory prvnímu zdání nezemřel. Naopak v plné síle vede skupinu obřích válečníků k lidskému městu Arberrang, což však není moc dobrá zpráva pro jeho obránce. Teď pozor - vysvětlení Fasoltových motivací je plné spoilerů z prvních dvou her.
zdroj: Archiv
Rohatý bijec se chce pomstít za to, že lidský čaroděj Eyvind pomohl zničit hlavní město Varlů Einartoft a tím zneuctil oběti tolika bojovníků, kteří ho bránili. Co na tom, že šlo o jediný způsob, jak zpomalit hordu kamenných dredgů? Fasolt zkrátka nezapomíná, a teď přichází čas splatit dluh i s úroky.
Lidé v Arberrangu obklíčení Temnotou rozhodně nepotřebují žádné další problémy, a celý třetí díl Banner Sagy zase vypadá o něco černěji. Situace se jeví jako prakticky beznadějná, a ačkoli ani první dva díly nebyly nikterak veselé, zdá se, že trojka by z nich mohla být tím nejsmutnějším a nejdepresivnějším. Což je samozřejmě přesně to, co od ní chci.