Tomb Raider: AoD pro PC opět odložen
zdroj: tisková zpráva

Tomb Raider: AoD pro PC opět odložen

25. 6. 2003 14:14 | Novinky | autor: Redakce Games.cz |

Nevím proč se někteří vývojáři/vydavatelé uchylují k oznamování přesných dat vydání svých titulů, když je velmi často nejsou schopni splnit a pouze tak znechutí hráče, kteří se již nemohou jejich díla dočkat.

Kdyby šlo pouze o několikadenní opoždění, nikdo by se snad tolik nezlobil, ale výjimkou bohužel není několikaměsíční a vrcholem je pak dokonce odklad několikaletý (viz např. Duke Nukem Forever). Vysvětlením pro takové činy a prohlášení může být asi jen balamucení investorů, kteří by logicky rádi viděli, aby hra stihla vyjít ještě v určitém fiskálním čtvrtletí, což by podstatně vylepšilo nepříliš lichotivé finanční výsledky za celé období.
Obrázek zdroj: tisková zpráva O nervy fanoušků v poslední době brnká také společnost Eidos Interactive, která už velmi dlouho chystá vydání PC verze očekávaného pokračování série s Larou Croft v hlavní roli - Tomb Raider: The Angel of Darkness. Kdo tento projekt sledujete od samého počátku, určitě si vzpomenete na několik odkladů. Podle naší poslední zprávy měla hra vyjít už minulý pátek, ale opět nic. Už právě před týdnem se spekulovalo o tom, že se TR:AOD neobjeví v plánovaném termínu, ale vývojáři i vydavatelé se snažili všechny uklidnit tvrzením, že by mělo jít maximálně o zpoždění dvou tří dnů. Lehce si spočítáte, že ani to nějak nezvládli. Nyní se však na GameSpotu objevila informace, že se milý Eidos ráčil pro změnu oznámit, že je hra ve verzi pro PC již téměř hotova a vypuštěna bude během několika následujících týdnů. Konkrétnost, jak vidíte, trochu vyprchala, takže doufejme, že hru uvidíme ještě letos. Verze pro PS2 byla přitom vydána už minulý týden, ale zatím pouze v Americe. GameSpot ji ve své recenzi nehodnotí nijak převratně, udělil jí 6,5 bodů z 10, přičemž nejhůř z celého hodnocení vyšla hratelnost a nejlépe naopak zvuk.

Jak víte, ve hře, která předcházela Tomb Raider: The Angel of Darkness, Lara zemřela. Nový titul ji opět uvádí do života, ale ve zcela novém kabátku. Hra s sebou přináší mnoho novinek a je považována za první z nadcházející trilogie Tomb Raidera nové generace. Podle informací, které včera exkluzivně uveřejnil webzín CVG, vykopou Core Designs úplné kořeny Tomb Raidera a vpustí Laru zřejmě zpět do jejího "přirozeného" prostředí - tzn. temných kobek nebo volné přírody. Navzdory tomu, že si prý v Paříži i Praze vede velice dobře. Co se týče technologie, tu nemají vývojáři v plánu nijak měnit, jejich cílem je zaměřit se především na příběh a druhý díl trilogie dokončit do června příštího roku. K tomuto odhadu se nicméně ještě nijak nevyjádřil Eidos a vzhledem k situaci okolo AoD raději tedy nebudeme předbíhat.

zdroj: GameSpotCVG

korgull

Nejnovější články