Navzdory tomu, co na záběrech uvidíte, ve skutečnosti nehrajete za drsného šarmantního dobrodruha. Tedy, vlastně hrajete, ale jen navenek. Vaší opravdovou podobou je blob zeleného slizu, který umí posednout mrtvé tělo a následně v jeho kůži vyrazit do bitvy. Tím se zároveň vysvětluje, proč pro vás smrt neznamená žádnou katastrofu. Prostě si seberete nové tělo s tím, že některé schopnosti z předchozího pokusu vám zůstanou. Tím pádem nebudete mít pocit, že jste pár desítek minut vyhodili z okna, když vás vachrlatý démon rozštípne obouručákem.
zdroj: Archiv
Vypadá to pěkně, že? Střílení lukem, švihání bičem, šmelcování kouzly, sekání spektrálním mečiskem… Zdá se, že způsobů, jakými budete moci odpravit své četné protivníky, rozhodně nebude málo. Ale to samé platí i o nebezpečích, na která si musíte dávat pozor. Krom agresivních nepřátel si na vás brousí zuby také environmentální rizika a pastičky. Tu vám lebku rozrazí rotující palcát, jindy zase vy shodíte dřevěnou plošinu na robotí hlavu.
Předběžný přístup leccos napoví o tom, zda mohou fandové hardcore 2D akčních záležitostí s úctou odložit svou kopii Salt and Sanctuary a vesele si zamnout ruce při představě nového nášupu. I když, tak drastický krok by přece jen možná byl trochu předčasný. Zatím nikdo neví, za jak dlouho se Dead Cells dočká plné verze, i když by to každopádně mělo být ještě letos.