Z prvních záběrů je patrné, že hra si svým grafickým stylem něco vypůjčuje právě od Binding of Isaac. Její monochromatická barevná paleta ale zase okamžitě připomene třeba Limbo. Tuhle kombinaci doplňují náhodně generované kulaté úrovně, které vám při pohybu rotují na obrazovce. Budete se kutálet, skákat, střílet po nepřátelích, používat různé schopnosti a samozřejmě také umírat, protože McMillenovy hry se tradičně vyznačují nemilosrdnou obtížností.
zdroj: Archiv
A samozřejmě se ani tentokrát nevyhnete určitým podivnostem, co se týče příběhu a zasazení. Někteří z vás možná poznají hlavního hrdinu, který se objevil už v McMillenově předchozí hře Time Fcuk, ale jinak spolu tyhle dva tituly nebudou mít nic společného.
Těžko říct, jestli se Øuroboros vlastně nakonec bude vůbec něčemu podobat, protože McMillenův doprovodný text je… unikátní. Zmiňuje, že by pro vás bylo mnohem snazší proklouznout pod dveřmi nebo mezerami v chodníku, když byste měli vnitřnosti vně vašeho těla. A vzhledem k tomu, že to všechno tak hrozně bolí, všechno to tření ještě zmírní vaše slzy.
zdroj: Archiv
Na to se nedá říct nic jiného než: Hmm. Pěkné. McMillen prý zatím nemá tušení, kdy by hra měla vyjít. Ale Øuroboros rozhodně už teď vypadá pozoruhodně.