Update Next s multiplayerem pro No Man’s Sky je venku
zdroj: tisková zpráva

Update Next s multiplayerem pro No Man’s Sky je venku

25. 7. 2018 11:55 | Novinky | autor: Šárka Tmějová |

Hello Games si dali načas a vydání nejnovějšího patche o pár hodin posunuli, ale na Steamu už ho můžete zuřivě stahovat. K nejdůležitějším změnám, které shrnoval Adam ve svém článku minulý týden, patří multiplayer a možnost přepínat na kameru z pohledu třetí osoby, ale není to zdaleka všechno, co Next nabídne.

Hra více hráčů z No Man’s Sky neudělá žádnou masivně multiplayerovou online záležitost, protože vývojáři vysvětlují, že budete kooperovat spíše s malou skupinkou kamarádů než s celým světem. S přáteli můžete absolvovat celou hru včetně tutorialu a uvidíte jejich avatary, cizinci si ovšem zachovají podobu zářivých koulí.

Tvůrci nespecifikují, kolik lidí se skrývá pod „malou skupinkou“, můžete s nimi nicméně komunikovat buď s pomocí mikrofonu, nebo staré dobré klávesnice v klasickém chatu, který ale zůstane exkluzivně v PC verzi. Konzolistů s připojenou klávesnicí je přece jen stále menšina.

zdroj: Archiv

Významného vylepšení se dočkalo budování základen, které můžete sdílet s přáteli a stavět je za použití stovek nových prvků. Využívat můžete taky teleporty, umístitelné kdekoliv na planetách.

Mimo multiplayeru přibylo několik nových typů misí, ať už jde o fotografování, lovení vzácných druhů, archeologii nebo přepady lodí. Navíc už nemusíte velet jediné lodi, ale rovnou celé flotile, se kterou lze plnit úkoly v reálném čase a zároveň si ji přivolat na pomoc, když se v dalekém vesmíru dostanete do problémů.

Pohled ze třetí osoby vám umožňuje vidět vaši postavu, kterou si nyní můžete plně přizpůsobit v editoru na vesmírných stanicích. Na výběr máte z pětice ras – Vy’keen, Gek, Korvax, Traveller nebo lidské Anomálie. Všem lze poté dále upravovat hrudník, hlavu, rukavice, boty a další součásti skafandru. Zároveň to, že hrajete za určitou rasu, automaticky neznamená, že rozumíte jejímu jazyku – musíte se mu postupně naučit.

Přepracování se dočkal i systém craftingu, kdy by nalezené materiály měly více záviset na klasifikaci a biomu konkrétní planety. Surové zdroje navíc můžete v rafineriích přetvářet na ušlechtilejší a z těch si vyrábět různá vylepšení.

Planety by samy o sobě měly být variabilnější, ať už přítomností prstenců, zajímavějších mraků a nebezpečných planetárních bouří, nebo svými proměnami – měly by fungovat například klimatické změny, takže se do dříve obydlených oblastí rozlije oceán a vy budete moct prozkoumávat zatopené ruiny.

Hello Games k tomu všemu plánuje pravidelné komunitní akce, čemuž zasvětilo celý web Galactic Atlas. Kompletní seznam změn včetně opravených bugů a různých vylepšení od grafiky po audio je k dispozici na oficiálních stránkách.

Nejnovější články