Ve stealth adventuře The Church in the Darkness zachraňujete synovce ze spárů náboženské sekty
zdroj: tisková zpráva

Ve stealth adventuře The Church in the Darkness zachraňujete synovce ze spárů náboženské sekty

26. 8. 2016 12:45 | Novinky | autor: Václav Pecháček |

Na tajné náboženské skupiny a podivné kulty se dá nahlížet dvěma způsoby. Buďto jsou to oddaní služebníci vyšší myšlenky, kteří se pouze nepohodli s většinovou společností na nějakých těch definicích a dogmatech. Nebo jde o nebezpečné maniaky, kteří z vás udělají svou loutku, okradou vás a nádavkem vás možná ještě zabijí. Na chystané adventuře The Church in the Darkness je zajímavé právě to, že vás nechá prozkoumat oba přístupy.

Věc se má tak: váš synovec se stal ovečkou ve stádu dvou charismatických radikálních vůdců - Rebeccy a Isaaca Walkerových. Celá sekta se následně odebrala do jihoamerické džungle, pryč z dosahu vlády Spojených států. No a vaším úkolem je mladého Alexe najít, zjistit, jestli se mu daří dobře, a případně ho zachránit. Ale má to jeden háček – kdykoli spustíte novou hru, situace se zásadně změní. Včetně motivace postav a stavu celého lesního městečka.

V jedné verzi příběhu tak můžete narazit na šťastnou komunitu pod patronátem benevolentních vůdců, kteří upřímně pracují pro dobro všech. V další je zase Isaac Walker hotový ďábel, bez váhání připravený odpravit kohokoli, kdo mu stojí v cestě. Vaším úkolem je sbírat indicie, které vám naznačí, jak se věci tentokrát mají, kdo je vaším přítelem, a kdo vám bude házet klacky pod nohy. Nápovědu může poskytnout třeba tón pravidelných kázání skrze systém reproduktorů, různé výstřižky z novin, osobní dopisy nebo třeba hřbitov, na kterém je vztyčeno podezřele hodně křížů.

zdroj: Archiv

Vaše hledání je ztíženo tím, že by vás ideálně nikdo neměl zahlédnout. Připravte se na časté plížení a vyhýbání se zrakům ostražitých členů sekty, k čemuž by vám měl dopomoci přehledný pohled shora. Pokud vás nepřátelé spatří, nebudou se zdráhat střílet. Vy jste sice také ozbrojeni, ale z prvních ukázek je jasné, že rozhodně nehrajete za Ramba - otevřený boj by měl být až poslední zoufalou možností.

Když už si autoři pohrávají s odlišnými motivacemi a povahou postav, je možná trochu škoda, že se hra evidentně příliš nesoustředí na dialogy a diplomacii. Mnozí z vás by určitě měli nutkání se místo plížení v křoviskách pokusit s kultisty nějak dohodnout, případně předstírat, že se k nim chcete přidat. Zatím to ale vypadá, že se budete buď skrývat, nebo střílet. No, takovým spekulacím učiní přítrž až příští rok. The Church in the Darkness vyjde někdy na jeho začátku.

Nejnovější články