Tahové souboje jsou prezentované v minimalistické pixelové grafice a odehrávají se na malých mapách rozdělených na čtvercová políčka. Po nich se prohánějí obludy odhodlané rozbít budovy, elektrárny, sklady a další zařízení, jejichž pokračující existence je klíčem k vašemu dlouhodobému úspěchu. Vám tak nezbude nic jiného, než poslat do boje svou skvadru pečlivě vypilovaných strojů a začít kolem sebe pálit lasery a raketami. Dávejte ovšem celou dobu pozor na nepřátelské animace – ty vám napoví, jaký typ útoku se zrovna velký brouk či vážka chystají použít.
Z traileru je patrné, že bojiště bude dynamicky reagovat na vaše počínání. Potvorami zničené generátory způsobují lokální nedostatek energie, proražená přehrada zatopí část mapy, budovy jsou pokryté vrstvou ledu a vy je odtamtud musíte vysekat. Jindy bude probíhat evakuace uprchlíků a vy musíte celou operaci chránit. A během toho všeho musíte mít na paměti, že jediná chyba může znamenat definitivní konec vašeho snažení – tedy než do minulosti pošlete další eskadronu robotů a pokusíte se pěkně od začátku zachránit jinou časovou linii.
Subset Games zatím nemají představu, kdy že by Into the Breach mohla vyjít (anebo pokud ji mají, nehodlají se tím chlubit na veřejnosti). Hra každopádně vyjde na PC, Mac i Linux, i když prý ne současně. A posledním vzrušujícím kouskem do informační skládačky jsou jména dvou lidí, kteří na projektu spolupracují. Na tvorbě světa a příběhu spolupracuje legendární Chris Avellone známý díky Baldur’s Gate či Planescape: Torment, a o soundtrack se postará Ben Prunty zodpovědný za fantastickou hudbu k FTL.