Vivisector: Beast Inside až v příštím roce
zdroj: tisková zpráva

Vivisector: Beast Inside až v příštím roce

17. 8. 2004 17:17 | Novinky | autor: Redakce Games.cz |

Ze včerejšího rozhovoru na HomeLANu vyplynulo pár zajímavých skutečností ohledně survival hororové akce Vivisector: Beast Inside, vývojářského týmu Action Forms.

vivisector zdroj: tisková zpráva Předně, vydání tohoto titulu bylo stanoveno na začátek příštího roku, což sice oproti dosud odhadovaným termínům znamená jisté opoždění, nicméně, tvůrcům se konečně podařilo najít vydavatele a to už lze považovat alespoň za jakous takous záruku, že hra po letech usilovného vývoje přeci jen vyjde. Kdo povede Vivisector na pulty obchodů, zatím zveřejněno nebylo. Víme pouze to, že jde o společnost, která svou působností pokrývá Evropu. Amerického vydavatele tvůrci ještě hledají.

Hra jako taková se jinak nyní nachází asi v takové fázi, že je možné jí od začátku do konce projít. Čekají ji ještě nějaká doladění a vypilování, stejně jako ji bude třeba vybavit cut-scénami a filmečky, které dodají příběhu spád a atmosféru. Během vývoje došlo také k různým změnám, například v oblasti fyzikálního enginu, který má být mnohem realističtější (model poškození) - dřevěné bedny, za které se budete ukrývat před střelbou, budou po chvíli vzdorování kulkám jako řešeto a jako skrýš tedy nanic; nepřítele můžete prostřelit a zabít dalšího za ním, ale také pouze ustřelit část jeho těla, apod.; lehčí objekty budete moci využít jako zbraň a hodit je nepříteli na hlavu, těžšími budete moci posouvat, atd.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Pokud jde o obsah, hráč by se měl ve Vivisector setkat se třemi základními typy nepřátel. Jednak to budou mutace zvířat, např. hyeny, které nebudou sice příliš silné, ani inteligentní, zato budou útočit ve skupinách a pro chabě vyzbrojeného hrdinu tak mohou představovat těžko překonatelnou hrozbu. Pak to budou hybridy lidí a zvířat, tzv. humanimals. Ti už budou inteligentnější, i když ještě ne tak, jako člověk, zato však budou oplývat mnohem větší silou a rychlostí. Potkávat je budete v malých skupinkách po dvou až třech v blízkosti profesorovy laboratoře. Třešničkou na dortu a vrcholem vědcovy práce jsou tzv. Brutes, tvorové nezměrné síly.

S holýma rukama do toho všeho nepůjdete, to se nebojte. K dispozici budete mít zbraně poměrně moderní, tedy takové, které byly k dostání v roce 1978. Blíže konci hry se vám dostanou do rukou i mírně futuristické kousky. Rafinovaně tvůrci vyřešili otázku munice. Obvykle se ve střílečkách nachází patrony různě roztroušené po mapě, Action Forms však všechny tyto užitečné a jiné potřebné věci bezpečně ukryjí do různých uzamykatelných skříněk a buďte si jistí, že klíč ke každé z nich nebude zrovna nejblíže. Hra bude navíc obsahovat jakýsi bonusový systém, který vás bude odměňovat za to, když uděláte něco neobvyklého, např. zabijete-li skupinu nepřátel rychleji, než je běžné, budete střílet velmi přesně, apod.

zdroj: HomeLAN

korgull

Nejnovější články