Podle oficiální tiskové zprávy si hru během roku od spuštění otevřené bety vyzkoušely přes tři miliony lovců. S ostatními hráči musíte lovit nádherné, obrovitánské behemoty. Dauntless se inspirovalo hlavně sérií Monster Hunter, kterou kombinuje s prvky Dark Souls a World of Warcraft.
Tři miliony hráčů ale na free-to-play titul nejsou zas tolik, zvlášť když vezmeme v úvahu, že dva z těch tří milionů hra posbírala během prvních dvou měsíců. O pokles se podle studia nepostaral ani tak přechod na Epic Games Store, jako spíš vydání Monster Hunter World.
Dauntless vychází 21. května, kromě PC ještě na PlayStation 4 a Xbox One. Zatímco hráči na platformách od Microsoftu si budou moct už při vydání užívat crossplay mezi počítačem a konzolí, majitelé PlayStationu si musí počkat. Epic a Phoenix Labs o jejich začlenění nicméně jednají se Sony.
zdroj: Archiv
Právě možnost meziplatformní kooperace byla pro vývojáře hlavní motivací, proč Epicu svěřit exkluzivitu, i když tušíme, že svou roli sehrála i nezanedbatelná finanční odměna. Epic má s multiplatformním hraním zkušenosti z vývoje Fortnite a Dauntless by se po vzoru největší battle royale mělo později objevit také na Switchi a mobilních platformách.
S vydáním na hráče čeká také nový Hunt Pass, dokonce už s jeho pátou sezónou, tentokrát s tematikou rozkvetlého měsíce. Jeho 50 úrovní vám odemkne různé kosmetické drobnosti a prémiovou měnu. V novém mistrovském systému zase můžete sbírat různé achievementy, zkušenosti a další odměny. Od základu předělaná bude oproti betě i kampaň.
Dauntless samozřejmě věrně free-to-play modelu nabízí taky startovní balíčky, kde najdete nějaké to prémiové vybavení do začátku a unikátní brnění.