Ve videu se dozvíte, že autoři se v nové verzi hodlají daleko více soustředit na zážitek z příběhu v podivném světě, který vytvořili. Vaším úkolem je odhalit, proč se do světa lidí stále častěji dostávají bytosti do té doby známé jen v mýtech a legendách, a pokud možno tenhle přísun strašných monster jednou provždy zastavit. Vaše cesta vás zavede do myriády nejrůznějších lokací, od velkoměst jako Londýn, Soul či Tokio, přes zapadlé díry v Transylvánii a Maine, až po spektakulární prostředí staroegyptských ruin.
Každý zkušený hráč si prý okamžitě všimne jedné z největších změn, která se týká soubojového systému. Ten má, nyní spíš než MMO, připomínat běžná RPG, být krvavější a drsnější, aby si ho co nejvíc užili kouzelníci, válečníci i zákeřní vrahouni. S příšerami z jiných světů se můžete utkat pomocí bouchaček, tajemných sil magie nebo třeba samurajských mečů. A všechno je to samozřejmě oblečené do pěknějšího grafického kabátku.
zdroj: Vlastní
Pro spoustu hráčů ovšem nejspíš budou klíčové dvě věci: jak bude vypadat nová forma multiplayeru, a jak štědrý bude model free to play. Video poskytuje odpověď aspoň na první otázku. Ve světě existuje centrální základna Agartha, kde se můžete scházet s ostatními hráči, nakupovat předměty atd. Jakmile se pustíte na výpravu, ať už sami, nebo s partou kamarádů, jiných dobrodruhů zásadně ubude. Jejich počet prý bude důsledně kontrolován tak, aby nedošlo k narušení imerze.
Tvůrci si od rebootu slibují zasažení nových hráčů, které původní hra minula, nebo je odradila její MMO povaha, a také by díky ní chtěli odvyprávět zbytek příběhu, který zůstává neukončený. Uvidíme, zda tenhle krok povede k revitalizaci a rozšíření komunity, nebo spíš k jejímu roztříštění na dvě poloviny.