Divinity II: Flames of Vengeance
Věková dostupnost

Divinity II: Flames of Vengeance

Články

GDC 2015: Neustále na pokraji bankrotu - příběh dramatického vývoje Divinity: Original Sin

Zadlužil se, kde jen mohl. Posbíral peníze dopředu, kde jen mohl. Neplatil včas, kde jen mohl. Natahoval vývoj, jak jen mohl. A s jediným cílem: konečně po 10 letech realizovat svou vizi kooperativního RPG, které si nebere servítky, nic kvůli hře více hráčů nezjednodušuje a nabízí řadě z nich zážitek, na jaký dlouho nezapomenou (a nám nezapomenou, že jsme jej nezvolili RPG hrou roku 2014 :). Šéf Larian Studios Swen Vincke je extrémista v každém ohledu, a i když sám přiznává, že do svého gamblu zatáhl vědomě spoustu lidí, nakonec se risk vyplatil: kooperativní RPG Divinity: Original Sin milují hráči, recenzenti a youtubeři, ale hlavě se dobře prodává, zajišťuje studio do budoucna a úspěšně tím napravuje pověst Larianů, pošramocenou vydáním Divinity II.

Divinity II datadisk vyjde v kompilaci s původní hrou

Vydat rozsáhlé RPG Divinity II (ENG verzi) ve stejném měsíci, kdy (minulý rok) vycházel mohutnou marketingovou kampaní podpořený konkurent Dragon Age Origins od BioWare a EA, to byl hodně špatný tah. Ale zdá se, že dílku od belgického týmu Larian Studios moc neublížil, protože už příští měsíc vyjde datadisk Divinity II: Flames of Vengeance, což je jistá známka úspěchu.
Hodnocení
GAMES.cz
7/10
Datum recenze:
9. prosince 2010
Recenze