Oproti xboxové verzi budou po celou dobu hraní zapnuty efekty God Rays a autoři jsou pyšní i na to, jak se na vizuální kvalitě hry podepisuje stínování deffered shading v kombinaci s vyhlazováním hran MSAA. Kromě něj bude PC verze Alana Wakea v módu pro DirectX9 podporovat třeba také vyhlazování hran FXAA a A2C neboli Alpha To Coverage, zde používané pro vlasy hlavního hrdiny.
Narozdíl od konzolové verze také Alan Wake PC nebude uzamčený na třicet ani šedesát snímků za vteřinu. V šedesáti prý vypadá obvzlášť dobře, a zda si vypnete v-sync bude záležet jen na vás, dodává Mäki. Kdo chce, aby hra na jeho počítači vypadala lépe než na 360, může si prý vyhrát i s nastavením volumetrického světla nebo SSAO.
Ohledně podpory Crossfire a SLI zatím autoři nic konkrétnějšího říci nechtějí, ačkoliv obě platformy už testovali. Velmi silnou grafickou kartu však doporučují tak jako tak.