Benchmarky bety WoW: Wrath of Lich King

5. 8. 2008 15:15 - Hardware
autor: Redakce Games.cz

Když se zapnou všechny detaily a dožene se vylepšená grafika na maximum, spadne výkon i o více než polovinu.

Druhý datadisk pro World of Warcraft nepřinese jenom nové questy, ale také novou grafiku. Na otázku, jak bude náročná na hardware, odpověděl právě probíhající betatest. První zlepšení se týká LOD (Level of Detail), tedy detailnosti jednotlivých objektů v určité vzdálenosti od pozorovatele. Dá se pozorovat například na vegetaci. Zapnout (upravit) LOD je možné pomocí maker, jichž se týká popis na WoW fóru.

Druhé zlepšení se týká nastavení stínů a experimentálního stínování. Normálně jsou totiž ve WoW použity klasické, statické stíny, ale v přídavku se dají nastavit až v 5 rovinách (tedy v pěti použitelných) přes konzoli /console extShadowQualitz #, kde # představuje úroveň pokročilosti stínování od 1 do 6. Rozdíly v kvalitě obrazu jsou vskutku dramatické (obrázek až dole, přejeďte přes něj myší).

Pochopitelně každé vylepšení grafiky s sebou přináší i nějaký ten dopad na výkon. Nejinak je tomu i v tomto případě. Když se kouknete do grafů z benchmarků na PC Games Hardware, mohou být rozdíly 3 nebo také 7 fps oproti standardní verzi grafiky. Když se ale zapnou všechny detaily a dožene se grafika na maximum, spadne výkon i o více než polovinu dolů, a to i na dost výkonných kartách. Takže s laděním detailů chce zacházet opatrně a zvolit si nějaký rozumný kompromis.


Přídavek World of Warcraft: Wrath of Lich King byl Blizzardem potvrzen na období říjen až prosinec 2008 a předobjednat si ho můžete z Xzone - více o hře v předešlém zpravodajství.
zdroj: PCGH

cappy

Poslední komentáře (0 / nových)

Vstoupit do diskuze (0 příspěvků)