Benchmarky ze Splinter Cell: Chaos Theory
zdroj: tisková zpráva

Benchmarky ze Splinter Cell: Chaos Theory

24. 4. 2005 19:19 | Hardware | autor: Redakce Games.cz |

Splinter Cell: Chaos Theory je jedna z mála současných her, která dává příležitost využít nové technologie dostupné v poslední generaci grafických karet NVIDIA - včetně Shader Modelu 3.0, HDR, High Quality Soft Shadows, Parallax Mappingu nebo Tone Mappingu.

Na Beyond3D udělali rozbor jednotlivých nastavení s ohledem na jejich přínos, tedy jaké zlepšení po vizuální stránce přinášejí a naopak, jaké dopady mají na výkon grafické karty, kterou v tomto případě byla GeForce 6800 GT.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Grafy jsou na Beyond3D rozděleny i podle rozlišení, takže je krásně vidět, jak roste náročnost od 640x480 až po 1600x1200 a u kterých efektů jsou rozdíly ve výkonu zanedbatelné a u kterých nikoliv. Na grafu výše je potom celkový dopad na výkon - tedy co se stane s počtem snímků za sekundu, když se zapnou všechny dostupné grafické efekty, přičemž vodorovná osa reprezentuje zvyšující se rozlišení od 640x480 po 1600x1200, svislá potom FillRate v Megapixelech za vteřinu. Skripty pro benchmarkování si tam také můžete stáhnout. Ještě připomenu, že testovací konfigurace zahrnovala procesor Athlon 64 3800+.
zdroj: Beyond3D

cappy

Nejnovější články