Nemůžeme přímo říci, že jde o fakta, ale člověk co tvrdí, že má k dispozici A2 verzi čipu NV40 (A2 NENÍ finální silikon), zveřejnil výsledky některých testů a také několik úžasných obrázků. Úroveň nebo druh antialiasingu však není známá. Spekuluje se pouze, že jde o nový "Rotated Grid Multi-Sampling (RGMSAA) s rozmazanými rohy pomocí masky". Přičemž Multi-Sampling je metoda vyhlazování pocházející od Silicon Graphics. Přímo uvedený druh antialiasingu potom vymysleli v 3dfx (dříve 3Dfx), ale nikdy se jim ho nepodařilo realizovat, protože firma zkrachovala.
K dispozici je také jiný obrázek ze hry Painkiller, který byl dodatečně zesvětlen, aby byla lépe patrná kvalita obrazu. Jak se sami můžete přesvědčit, výsledky jsou vzhledem k mizivé přítomnosti zubů v obraze opravdu pozoruhodné a dalece překonávají vše, čeho jsou schopné dněšní karty (NVIDIA).
Na internetu se také objevil výpis výkonů NV40 v různých programech a hrách v kombinaci s procesorem AMD Athlon 64 3200+, základní deskou Gigabyte GA-K8VT800 (VIA KT880) a 1GB PC4000 DDR. Tady jsou:
- NV40, revize A2, 16 renderovacích cest, takt jádra 475 MHz, paměť G-DDR3 s taktem 1.2 GHz
- 3D Mark 2001SE: Single-Texture Fillrate 7.010 MegaPixelů/sec, Multi-Texture Fillrate 7.234 MegaPixelů/sec
- Max. anizotropní filtrování: Se současnými ovladači 8-mi násobné, možná až 16-ti násobné.
- Výkon pixel shader jednotek 2.5x až 5x větší než u GeForce FX 5950 Ultra (snad i 7X v některých případech)
- Výkon ve hrách: 2.5x až 3x větší než u GeForce FX 5950 Ultra ve vysokých rozlišeních s AA a AF
- Halo: 1600x1200, bez AA, s 8X AF = 51.1 fps
- Far Cry: 1600x1200, bez AA, bez AF = 53.4 fps
- Star Wars KotoR: 1600x1200, 4X AA, 8X AF = 49.3fps