Nechtěl bych nějak předcházet sledu budoucích událostí, ani si hrát na proroka, ale jak se konec konců můžete sami přesvědčit na přiložených fotografiích, i takový Quake může na telefonu vypadat velice slušně. A to navzdory faktu, že je celá hra smrsknutá do rozlišení 240x320 obrazových bodů.
Celou akci si můžete prohlédnout také v krátkém videu (2 MB, WMV), z něhož si uděláte o něco lepší představu. I z něj je však patrné, že se IMAGEON 2300 docela povedl a s prvním dílem Quaka, jakožto OpenGL aplikaci, si dokáže obstojně poradit. Nyní zbývá jenom počkat, až se nějaký výrobce rozhodne tento čip do svého telefonu zakomponovat. ATI prozatím neoznámila, že by vyhrála nějaký tendr nebo že by se někdo pro jejich řešení rozhodl. Ale jak jsem naznačil v úvodu, pokud bude vše probíhat podle plánu, zakázky na sebe asi nenechají dlouho čekat.
zdroj: [H]ard|OCP