Momentálně není jasné, zda se bude Crescent Bay prodávat jako ostatní prototypy, protože předvedené modely byly výsledkem ruční výroby. Nicméně podle těch, kdo měli možnost si model vyzkoušet, je vylepšení zážitku oproti DK2 opravdu výrazné. V řadě krátkých dem, která demonstrovala schopnosti Crescent Bay, se ukázalo, že tam, kde DK2 navozuje pocit zábavného způsobu hraní, tam Crescent Bay navozuje pocit, že jste opravdu v dané scéně.
Jde samozřejmě o subjektivní dojmy, ale je celkem zřejmé, že největší část práce obstaralo vyšší rozlišení. Odstraňuje totiž okraje z obrazu, který ukazuje i DK2. Za výrazně lepší dojem může rovněž snímač pohybu hlavy, který pokrývá 360 stupňů.
Své samozřejmě udělá i zabudovaná zvuková podpora využívající RealSpace 3D technologii. Zajímavé navíc je, že ačkoliv je celá „přilba“ (tohle už prostě nejsou jen brýle) rozměrnější, Crescent Bay je lehčí, než DK2.
Některé slabiny technologie však přetrvávají. Redaktor PC Gamer zmínil, že i s novým prototypem se po deseti minutách dostavila nevolnost, protože je obecně náchylný na kinetózu. Zčásti za to možná mohla latence a vyšší obnovovací frekvence, která překonává 90 Hz u DK2. Přesto ale poznamenal, že pocity závratě při používání Crescent Bay jsou menší při hraní s DK2. Uvidíme, zda bude Crescent Bay k dispozici podobně jako DK2. Je docela možné, že projde dalšími úpravami než se z něj vyklube ještě pokročilejší DK3.
zdroj: Vlastní