Tohle fantasy RPG bude mít možná po vzoru Hi-Res balíčku textur v Battlefieldu 3 více kvalitativních úrovní, přičemž na PC má hra samozřejmě vypadat o poznání lépe než jinde. Uměle zastírat technologickou propast, která mezi dvěma konzolemi a dnešními PC sestavami je (a v roce 2012 bude o to patrnější), podle autorů nemá smysl. "Nebo vám připadá rozumné, abychom vyrobili textury ve vysokém rozlišení, a pak je úmyslně rozmazali kvůli konzolovým verzím?" ptal se Oberlerchner v rozhovoru se Strategy Informerem.
Podle interview by Risen 2 mělo respektovat omezení i přednosti každé platformy. V edici pro PlayStation 3 bude mít trochu lepší vyhlazování hran, na Xboxu 360 využije extra paměti. Vždy půjde samozřejmě o stejnou hru se stejným obsahem, jen vypadat bude trochu jinak. Momentálně se hra nachází v alfa verzi, má stejný interface ve všeh verzích, akorát že v konzolové používá místo klasického ovládacího panelu kruhové menu.