Risen 2 na všech platformách stejné? "Blázníte?", ptají se autoři
zdroj: tisková zpráva

Risen 2 na všech platformách stejné? "Blázníte?", ptají se autoři

26. 10. 2011 10:10 | Hardware | autor: levis |

Nechat se utěšovat tím, že nějaká hra bude mít na všech třech platformách stejnou kvalitu, je podle brand managera Risen 2: Dark Waters v zásadě pitomost. "Někteří vývojáři říkají, že jejich hra bude mít na PC, 360 a PS3 stejnou kvalitu. To ale jenom znamená, že vezmou tu nejslabší platformu - Xbox 360 - a na PC a PS3 dají adekvátně mizerné textury," řekl Daniel Oberlerchner, který dohlíží na vývoj Risen 2.

Tohle fantasy RPG bude mít možná po vzoru Hi-Res balíčku textur v Battlefieldu 3 více kvalitativních úrovní, přičemž na PC má hra samozřejmě vypadat o poznání lépe než jinde. Uměle zastírat technologickou propast, která mezi dvěma konzolemi a dnešními PC sestavami je (a v roce 2012 bude o to patrnější), podle autorů nemá smysl. "Nebo vám připadá rozumné, abychom vyrobili textury ve vysokém rozlišení, a pak je úmyslně rozmazali kvůli konzolovým verzím?" ptal se Oberlerchner v rozhovoru se Strategy Informerem.


Podle interview by Risen 2 mělo respektovat omezení i přednosti každé platformy. V edici pro PlayStation 3 bude mít trochu lepší vyhlazování hran, na Xboxu 360 využije extra paměti. Vždy půjde samozřejmě o stejnou hru se stejným obsahem, jen vypadat bude trochu jinak. Momentálně se hra nachází v alfa verzi, má stejný interface ve všeh verzích, akorát že v konzolové používá místo klasického ovládacího panelu kruhové menu.

Nejnovější články