Specifikace grafického čipu ve Wii? Bez komentáře
zdroj: tisková zpráva

Specifikace grafického čipu ve Wii? Bez komentáře

8. 6. 2006 19:19 | Hardware | autor: Redakce Games.cz |

Mimo vývoje grafického čipu pro konzoli Microsoft Xbox 360, dodává ATI také technologie pro celý grafický hardware konzole Nintendo Wii.

Jenomže zatímco s čipem pro Xbox 360 se aktivně chlubila, specifikace čipu pro Wii nechce nijak komentovat, ani podávat bližší informace o tom, jak vlastně pracuje. Když se během E3 ptali PR reprezentanta ATI Johna Swinimera na to, co říká na hry pro Wii po grafické stránce, tak jenom odvětil, že grafika her prezentovaných Nintendem byla jen "špičkou ledovce" toho, co jejich čip s krycím názvem "HollyWood" vlastně umí. Nic bližšího ale nevysvětlil. Jestli je to v paralelismu, v integrovaném bufferu, v shader technologiích nebo v čem.
Posléze dodal, že si nemyslí, že by tato otázka byla jenom o specifikacích čipu, ale že je to o inovacích, o snímání pohybu, o schopnosti konzole být pořád ve stádiu "zapnuto". Taky že jejich Hollywood čip je prý dost výkonný na to, aby dokázal pohodlně a včas reagovat na pohyby ovládáním a to za všech okolností, což je pro obyčejného hráče "cool". Jenže i ti největší optimisti z řad odborníků odhadují grafický výkon konzole Wii na zhruba dvojnásobek toho, čím se mohla pochlubit GameCube. Proto se ptají, jaké to vlastně hry budou na Wii vyvíjené. Jak moc budou pokročilé. Pokud totiž ovládání se snímáním pohybu z nějakého důvodu u publika vybouchne, nebude mít Wii už nic, čím by mohla hráče zaujmout.

zdroj: FS

cappy

Nejnovější články