Technologie a engine F.E.A.R. 2: Project Origin
zdroj: tisková zpráva

Technologie a engine F.E.A.R. 2: Project Origin

16. 1. 2009 0:01 | Hardware | autor: Redakce Games.cz |

DirectX 10 nepodporuje, ale vývojáři ujišťují, že vše potřebné šlo vytvořit i v DirectX 9.0c.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Hned ze začátku je nutné říct, že druhý F.E.A.R. je založen na přepracovaném enginu původního F.E.A.R. Z něj vývojáři z Monolithu převzali všechny klíčové technologie a systémy, vylepšili je, a přidali k nim další technologie či efekty. Jako je například HDR, mlha, motion blur či volumetric rendering. Značně přepracovaný byl prý také systém nasvětlení scény, který je dynamický a hra by měla být podobně jako první díl plná světel a stínů, jen podstatně reálnějších.

Jak víte, F.E.A.R. 2 je vyvíjen zároveň pro PC, Xbox 360 a PlayStation 3. U konzolí je problém s nedostatkem paměti, místa na DVD disku a malým výkonem obecně. Na PC proto budou hráči zvýhodněni a to jak detailnějšími texturami, tak možností nastavit vyšší rozlišení. Co se týká využití vícejádrových procesorů, tak prý je velký rozdíl ve výkonu mezi jednojádrovým a dvoujádrovým procesorem. Použití čtyřjádrového procesoru už tak velký vliv na výkon nemá.

Obrázek zdroj: tisková zpráva U fyziky padla volba na engine Havok. Čekejte tedy na dnešní dobu spíše průměrnou podívanou, kterou bude počítat procesor. NVIDIA PhysX se bohužel nekoná. Umělá inteligence (AI) byla u prvního F.E.A.R.u na vysoké úrovni. U dvojky došlo k dalším optimalizacím a měli bychom se dočkat opravdu chytrých nepřátel (mnoho říkající odpověď, že?). DirectX 10 hra nepodporuje, ale vývojáři opět ujišťují, že vše, co potřebovali, šlo vytvořit i v DirectX 9.0c, hráči prý nebudou o nic ochuzeni. Zbývá ještě dodat, že plná hra vyjde 13. února, tedy za necelý měsíc - více v dřívějším zpravodajství.

zdroj: PCGH

tomas_sulc

Nejnovější články