"Downgrading je zvláštní termín," sdělil Hultberg v rozhovoru pro Open World Games, "Samozřejmě chceme vytvořit hru, která bude vypadat skvěle na každém ze zvolených formátů, tedy na Xbox One, PS4 a PC. Downgrade je matoucí a nepřesný název, protože se snažíme z každého stroje vyždímat, co se dá. Věnujeme pozornost prvkům Xboxu, věnujeme pozornost PlayStationu, a samozřejmě i PC."
Podle Hultberga se tým v každé ze tří verzí snaží vyvarovat slabých míst dané platformy i problémů, které mohou sdílet. Fakt je, že Massive svou poslední velkou hru, strategii World in Conflict, skoro až magicky optimalizovala. Jako majitel tehdy obzvláště pomalého notebooku pamatuji, jak se mi sice v cutscénách na nejnižší rozlišení opožďoval obraz za zvukem, při samotném hraní však titul zůstával dokonale plynulý i při divokém zoomování a početné akci. Jistý precedent v kouzlech s kódem hry by tu tedy byl.
A plynulá hratelnost napříč platformami se možná bude již brzy hodit, internetem totiž putují (doposud nepotvrzené) informace insiderů mluvící o březnovém uvolnění betaverze The Division. První kopie mají putovat na Xbox One, ani další platformy prý ale "příliš dlouho" nebudou čekat. Na oficiální vyjádření Massive ohledně bety však zatím ještě nedošlo, berte proto drby prozatím s rezervou.
zdroj: Archiv