Splinter Cell: Chaos Theory - návod #3
zdroj: tisková zpráva

Splinter Cell: Chaos Theory - návod #3

5. 7. 2005 0:00 | Návod | autor: Redakce Games.cz |

Napíchnout se na velící centrum v Soulu, předejít získání havarovaného letounu nepřítelem, vyslechnout vězněné Američany a zajmout admirála Otoma. Cítíte se na to? Pokud ne, nebojte se využít návodu na 8.-10. misi.

Autor: McMichal
Publikováno: 5.července 2005

Zvětšit zdroj: tisková zpráva
Linky: První díl návodu s obecnými tipy a řešením 1. - 3. mise, 2. díl návodu s postupem ve 4.-7. misí, SC: Chaos Theory recenze.

Návod je psán tak, abyste při větším počtu (než je jeden strážný) dokázali každého tiše omráčit, ale zůstává jen na vás, zda se toho budete držet, a nebo se jim prostě ve stínech vyhnete.

„+“ = úkoly, které se objeví až během mise.



Mise 8 - Seoul (1.část)

Hlavní úkoly:
- Najít a získat datový disk z NDT (Národní Datový Tok)
+ Vyslechnout příslušníka speciální jednotky zvané DPRK
+ Dostat se na střechu k přenosu dat EA-6B

Vedlejší úkoly:
+ Napíchnout se na mobilní velící centrum (1/2)

Nepovinné úkoly:
- Přerušit tři rozhlasové stanice se severokorejskou propagandou

Tipy:
- Miny sejmuté ze stěn lze rovněž nastrahovat na své protivníky, což ovšem není nic pro mistry tichého jednání.
- Tato mise má dvě části, proto celkovou statistiku uvidíte až po dokončení té druhé.

 Řešení mise
Z pokoje vyjděte k trhlině domu, na jejíž kraji pomocí lana slezte do ulice. Zde vám nezbývá, než naproti hořícímu tanku zamířit do slepé uličky, jejíž nízkou zeď lze snadno zdolat. Hned za rohem si povídají dva strážní, až dohovoří, jeden z nich půjde na obhlídku a to bude vaše šance na jeho povinné vyslechnutí. Pokračujte uličkou doleva (obrázek) a po pravé straně odřízněte rozhlas (1/3 úkolu).

Obrázek zdroj: tisková zpráva
kliknutím na každý obrázek se zobrazí verze ve vyšším rozlišení s kompletní scénou


Na konci u vrat je po pravé straně okap, který vás dostane na venkovní schodiště baráku, z něhož můžete pohodlně slézt. Zdejší operaci lze vyřídit následovně:

A) Naproti žebříku vylezete na lešení a z něj následně na balkón, kde stráží voják s informacemi. Z balkónu pak můžete druhou stranou slézt po okapu a nebo lépe, vyšplhat na stožár k drátu, který vás dostane přímo na střechu náklaďáku.

B) Oba přední reflektory náklaďáku odstřelte, abyste neprozradili svou pozici.

Nákladní vozidlo kromě muže z balkónu střeží další dva vojáci, jeden z nich ovšem často chodí dovnitř vozidla a navíc je docela výmluvný. Uvnitř náklaďáku použijte počítač a ještě blízko něj odpojte další rozhlas (2/3 úkolu). Poté se vydejte:

Obrázek zdroj: tisková zpráva

A) Dveřmi do budovy, kde se před barikádou přichytněte k trubce u stropu a na druhé straně si počkejte na strážného, kterého odrovnejte stylovým chvatem shora. Dole pod schody uslyšíte rozhovor dvou vojáků, kteří po chvíli odpálí zdejší pevné dveře a jakmile projdou skrze zbytky vchodu, následujte je. Oba jsou natolik zaneprázdnění, že není vůbec složité jednoho chytit pod krkem a otázat se ho na pár věcí. Vaším úkolem je z počítače, na kterém jeden z mužů pracuje, vyjmout disk.

B) Napravo od dveří v uličce zahalené ohněm najdete žebřík, který vede nejen k poslednímu rozhlasu (3/3 úkolu), ale také šachtě vedoucí do místnosti s počítačem. Nejlépe uděláte, když rychle z počítače vyjmete disk, schováte se do temného místa u žebříku a počkáte až vojáci zvenčí odpálí nálož připevněnou na dveře a vniknou dovnitř. Ani si nemusejí všimnout, že tu byl už někdo před nimi a vy se můžete odporoučet odpáleným vchodem.

Vyjděte po schodech a navažte na uličku hned u nich, dostane vás k výtahu. Na jeho palubě ovšem právě přijíždí dvojitá stráž, a tak:

A) Můžete bleskurychle vběhnout na toaletu (lékárna) po pravé straně hned vedle výtahu a zhasnout si. Získáte tím pozornost jednoho ze strážců, jež půjde světlo rozsvítit.

B) Ve stínu na rohu počkejte, než k vám jeden ze strážných půjde a v závoji stínu si ho podejte.

Druhý voják už není při své zkoprnělé pozici hrozbou, a tak se pomalým krokem kolem něj dostaňte do výtahu.



Mise 8 - Seoul (2.část)

Hlavní úkoly:
- Dostat se na pozici havarované EA-6B
+ Předejít získání EA-6B nepřítelem
+ Označit pozici EA-6B pro vzdušný zásah

Vedlejší úkoly:
+ Napíchnout se na mobilní velící centrum (2/2)

Nepovinné úkoly:
- Vyřadit přenosný průzkumný radar
- Získat informace o systému UAV

Bonusové úkoly:
+ Zničit dva nepřátelské tanky
+ Zachránit oba piloty EA-6B

Tipy:
- Mini-helikoptéry jsou na střelbu ze zbraní značně odolné, ovšem druhým módem pistole je můžete na přibližně 30 vteřin vyřadit (pokud do nich střelíte, ještě než půlminuta odezní, začne se čas vyřazení počítat od znovu)
- Bonusové úkoly nezasahují do konečné statistiky kladně ani záporně, jejich plnění vám ovšem nepochybně zvýší prožitek ze hry.

 Řešení mise
Pokud máte chuť vyslechnout strážného střechy z masa a kostí (kromě něj tu poletuje ještě umělá inteligence), počkejte si na něj trpělivě třeba hned u schodů, přijde tam za vámi. Pod schody se nabourejte do PC od radaru (1/5 úkolu) a lanem hned vedle sjeďte na drátěný plot protější budovy. Plot přelezte a po pravé straně si dávejte pozor na minu. Zdejší propast lze buď vcelku snadno s rozběhem přeskočit, nebo pomocí trubky u levé zdi zdlouhavě přelézat.

Po chvíli se za vámi vypraví dotěrná mini-helikoptéra, která vám bude kazit vaše praktiky jak jen to půjde. Pokud ale hned za dírou počkáte v úzké mezeře se střechou mezi kontejnery a kolemjdoucího strážného popadnete hezky zezadu, nejenže ho budete moci nepozorovaně vyslechnout, ale jeho tělo navíc ukrýt do stínu a o jednoho otrapu tak bude méně.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Zbylými dvěma strážnými není až zase tak nutné se zabývat co do přímého kontaktu, zvláště pak když vezmete na vědomí, že druhý radar (2/5 úkolu) se pomocí PC dá nabouráním vyřadit i dalekohledem na dálku. Cesta dovnitř budovy ovšem není jen jedna:

A) Pokud vylezete na balkón k radaru, kus za ním můžete vlézt do chodby, na jejíž konci se chyťte okraje a spusťte do okna pod vámi.

B) Stačí se proplížit k hlavnímu vchodu, zkratovat světlo u něj a tiše projít dovnitř, kde na vás žádné nemilé překvapení nečeká.

Dveřmi v chodbě se dostanete do značně zdemolované místnosti bez přední zdi, na jejíž okraji se spusťte o podlaží níže. Odtud (lékárna) můžete buď už rovnou přeskočit na protější stranu a nebo si vzdálenost skoku zkrátit ještě jedním patrem směrem dolů. Po ochozu jděte doprava, abyste tak vpadli do zad strážnému, který po pár okamžicích na střechu vstoupí. Při té příležitosti si s ním můžete i poklábosit. Nezapomeňte ještě nabourat PC s radarem (3/5 úkolu) a poté vejděte do budovy.

V zadní místnosti je nemalá trhlina od pumy, která ještě nevybuchlá leží na úplném dně. Postupně slézejte po okrajích o podlaží níže a před posledním patrem se zastavte, v tu chvíli totiž strážní zezdola půjdou bombu prozkoumat. Jakmile se strachy vzdálí, nastává vaše chvíle:

A) Jděte do místnosti se strážným s PC na stole, u vchodu mu zhasněte vypínačem světlo a ve tmě ho odrovnejte. Zároveň ovšem čekejte návštěvu jeho kumpána, kterého můžete i vyslechnout. Po likvidačním zákroku prozkoumejte počítač a dveřmi vyjděte na ulici (v suterénu si ještě lékárnou můžete doplnit zdraví). Budete zde svědky přestřelky, která neskončí dobře. Pokud ale zůstanete ve stínu blízko u vchodu a půjdete ho zajmout až poté, co se odhodlá prověřit své zásahy, budete moci útočníka chytnout pěkně zezadu a následně vyslechnout.

B) Povšimněte si zaoblené díry ve zdi a záhy zjistíte, že skrze ní lze při použití dalekohledu nabourat PC ve vedlejší místnosti. Poté se nalevo od výklenku vsuňte do šachty a vylezete u náklaďáku (za ním je munice s granáty), kde se strhne přestřelka. Až si zabiják půjde prohlédnout zda jeho práce byla odvedena pořádně, máte šanci mu za pomocí trubky přelézt nad hlavou.

Vepředu po straně přelezte plot a po pravé stěně neopomeňte nastraženou minu. Nyní vstupujete do pořádné pouliční přestřelky, kde je třeba jednat:

Obrázek zdroj: tisková zpráva

A) Chlapíka u předku náklaďáku omračte (a odneste trochu dále, aby si ho druhý při občasném ústupu nepovšiml), abyste mohli přes motor vylézt až na střechu, odkud se budete moci dostat na ochoz baráku.

B) Trpělivě vyčkejte, než se voják u náklaďáku přitiskne na kraj a nechá vám tak volný průchod, který si navíc můžete pojistit sestřelením okolních světélkujících reklam. Za ním dojděte do slepé uličky mezi baráky nalevo a vylezte po řebříku na ochoz.

Na konci ochozu se stoupajícím kouřem nejprve zkratujte osvětlený billboard na protější straně a poté se tam pomocí lana přemístěte a následně seskočte na zem. Zdejší tank lze zneškodnit dobře mířeným granátem na poklop s vojákem, což je součást bonusového úkolu, ovšem protiřečí si to vašemu tichému počínání. Za tankem je žebřík, kterým se dostanete k dalšímu počítači (4/5 úkolu). Pokračujte do domu, prolezte trhlinou a vyjděte na balkón. Na ulici jsou celkem tři strážní a jakoby to ještě nestačilo, okolo hlídkuje mini-helikoptéra.

No nevadí. Jakmile přeletí světélkující strážný stroj, po okrajích se spouštějte až na zem a zde si počkejte na jednoho ze strážných (kterého lze také vyslechnout). Od vozidla nalevo se tyčí mohutný billboard, který zkratujte a tím si získáte dostatek času na proplížení okolo obou zbylých strážných až k počítači v náklaďáku (lékárna), který pro jistotu okoukněte (pro případ, kdybyste nějakou předchozí akci propásli a nebyli si toho vědomi).

Uličkou pokračujte až k dalšímu tanku (který lze téže hodem granátu do otevřeného poklopu zneškodnit), nejprve ale jděte k vraku letounu EA-6B, kde si hráči s dobrým srdcem a smyslem pro zodpovědnost splní bonusový úkol tím, že oba piloty u zdi přenesou do bezpečné uličky naproti utrženého ocasu letadla. Všichni ostatní v rohu vyšplhají po trubce k poslednímu radaru (5/5 úkolu) a buď:

Obrázek zdroj: tisková zpráva

A) Se vrátí do ulice, aby okolo tanku prošli jako myšky k žebříku na lešení.

B) Nebo u radaru na střeše jednoduše využijí ochoz baráku, ze kterého vede drát přímo na lešení.

Předtím než vylezete na poslední stupínek lešení, zkratujte zářící reklamu a shora označte místo pro letce na blízku. Poté už jen stačí sledovat kolem prolétající střelu a pár okamžiků se kochat nad ohňostrojem za okouzlující noci.


Mise 9 - Bath House

Hlavní úkoly:
- Dostat se do doupěte
- Vypátrat Shetlandův kontakt
+ Dostavit se na Shetlandovo místo setkání dříve, než ho jednotka I-SDF eliminuje
+ Zabít Shetlanda
+ Zneškodnit tři Shetlandovy nálože

Vedlejší úkoly:
+ Vypátrat, kdo vydal rozkazy speciální jednotce I-SDF

Nepovinné úkoly:
- Přerušit tři telefonní linky do doupěte

Bonusové úkoly:
+ Nabourat se do Shetlandova počítače

Tipy:
- Jde o nejnebezpečnější misi z hlediska prozrazení, což má za následek zhoršení konečné statistiky a to zvláště pak kvůli závěrečné akci.

 Řešení mise
Vyjděte na ulici a po pravé stěně se připližte za záda nic netušícího strážného, který většinu času vysedává na bedně (lze ho vyslechnout). Po pravé straně před schodištěm napíchněte telefon (1/3 úkolu) a další dva agenty opodál není těžké vyřadit, případně obejít, zvlášť když každý chodí obhlížet na opačnou stranu. Na konci ulice použijte otevřený poklop do kanalizace. Do sklepení po chvíli vejde stráž a rozsvítí si, proto je nejdůmyslnější doběhnout k němu ve chvíli, kdy se obrací ke spínači (pár otázek mu dát můžete, ale příliš vám nepomůže).

Za chlápka v následující místnosti se připlížíte jen stěží a světlo je v dost nepříjemné pozici, naštěstí je tu ale puštěný větrák, jehož zkratováním odlepíte strážníka od židle pro vás výhodným směrem. Po schodech vyjděte až ke dveřím, které opatrně otevřete. Hned nalevo si chodí sedat hlídač, který vám pod nátlakem řekne něco málo o okolních místnostech. Kromě civilisty, který se stará o zdejší květiny, je zde ještě jeden čiperný hlídač s baterkou, kterého můžete nalákat kupříkladu na zhasnuté světlo hned u dveří.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

A) V kumbálu po levé straně kromě lékárny najdete také šachtu vedoucí do recepce, kam vnikněte až po ukončení rozhovoru dvou strážných. Nabouráním se do PC na recepčním stole deaktivujte zákeřnou kameru na schodech a poté se na ono schodiště vydejte. V polovině ještě zkratujte světlo, to aby vás strážný nahoře neměl šanci spatřit. Vstupte do dveří po vaší pravici.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

B) Levým vchodem zamiřte pomalu k recepci. Nalevo je prosklený východ ven, protože ale venku chodí strážný, sestřelte/zkratujte nejprve okolní světla. Po vyřízení strážného si hned vedle dodávky povšimněte sloupu. Na sloup vylezte a po římse přejděte až k drátu, který vás dostane na okap pokoje v patře. Chvilku počkejte u okna, než si obyvatel místnosti půjde dát šlofíka a poté vnikněte dovnitř.

Uvnitř zajměte spícího muže na posteli. Od něj se dovíte užitečný kód 3650, který následně použijte na zámek dveří na konci chodby. V místnosti se nalogujte do počítače, případně prohledejte spisy napravo od stolu a poté použijte šachtu ve zdi. Ta vás dostane do noclehárny, kde zajměte jednoho z pracantů za stolem a vyslechněte ho. Po získání cenných informací se vraťte do květinami prorostlé haly s civilistou a vpředu projděte zašupovacími dveřmi. Strážného v šatnách lze vyslechnout a skrze toalety se dostanete až do chodby, kde:

A) Rozřízněte nožem plachtu nalevo a dostanete se tak k vypuštěnému bazénu. V protějším rohu je reflektor, který pokud zkratujete, získáte dočasnou úplnou tmu na to, abyste skrze vypuštěný bazén mohli projít nespatřeni. Hned za reflektorem ještě neopomeňte telefonní linku (2/3 úkolu) a poté projděte vchodem. V chodbě zajměte a vyslechněte strážného a v další místnosti jen zahněte hned do vedlejšího vchodu po levé straně (chce to ovšem načasovat, aby vás nezahlédli strážní).

B) Se chodbou vedoucí vpravo dostanete do vyhřívaných lázní se dvěma strážnými. V další místnosti s lékárnou zajměte a vyslechněte zdejší osobu. Než vstoupíte k dalším vyhřívaným bazénům, zkratujte světlo na pravé straně. Jen tak se budete moci bez jakékoliv možnosti spatření dostat až k trubce, na níž je připevněný kohout na spuštění páry. Jakmile se po pár vteřinách celá oblast vyplní nepropustnou párou, přepněte si na termo-vidění a vpředu vejděte do pravého vchodu (jsou zde sice hned dva strážní, ale nemají nic důležitého na srdci, a tak je snazší se jim prostě vyhnout).

V následující místnosti je plně automatizovaný kulomet s jedním strážným, ale naštěstí také s kohoutem na spuštění páry. Protože v páře hůře vidí nejen lidé, ale také senzory kulometu, není problém okolo něj projít do dalšího vchodu (alespoň pokud se mu nebudete producírovat přímo před jeho hlavní). Za stolem přerušte poslední z telefonních linek (3/3 úkolu). Strážné na chodbě je velmi snadné dostat vyřazením světla u stropu a jakmile tak učiníte, z rozcestí se dejte levou chodbou. Před vchodem do další chodby vyčkejte skryti za clonou u zdi, dokud okolo neprojde stráž. Hned naproti chodbě je šachta a ještě před ní svíčka, kterou je dobré zhasnout dříve, než šachtou prolezete.

Na dvorku pokračujte do protějšího skleníku a v něm najdete další šachtu, ta vede až do řídícího centra. Zde shlédněte setkání a v jejím průběhu na dálku otevřete počítač, jakmile se strhne přestřelka, vycouvejte ze šachty ven. Nyní se vraťte na rozcestí a dejte se druhým vchodem přes WC pořád za nosem až do místnosti s lékárnou a minou na zdi. Následující akce vyžaduje dobrou přípravu a hlavně trochu štěstí.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

V místnosti jsou připraveni hned tři vojáci a jako by to nestačilo samo o sobě, každý z nich má brýle pro noční vidění. Způsob jak na ně vyzrát začíná sestřelením obou zářivek u stropu, pokračuje vhozením nejlépe dvou kouřových granátů dovnitř na odlišné strany a končí úprkem k protějšímu vchodu na pravé straně. Netvrdím, že vám to půjde napoprvé, ale při správném umístění kouře vás nezaznamenají.

Přes další nastraženou minu pokračujte až do místnosti, která sice nemá daleko k dokončení mise, zato je ale docela pekelná. Hned jak vejdete a začne se odpočítávat neúprosný čas do výbuchu první nálože, vytaste zbraň a sestřelte nad sebou světlo. Blízko schodů umístěte kameru vystřelením z pušky. Vyjděte rychle po schodech, abyste se dostali ještě ke světlu druhému a třetímu a poté se vraťte před schody, kde mezi trubkami prolezte skrčeni k první nastražené bombě.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Chvilku potrvá, než ji Sam zneškodní a hned jak se mu to podaří, se spustí další se stejným jeden a půl minutovým časovým limitem. Neztrácejte proto příliš čas a opatrně se přesuňte ke schodům – půjde po nich jeden strážný, kterého chytněte ještě na schodech a odtáhněte do uličky s trubkami s první náloží. Vyběhněte po schodech a přes zábradlí přelezte ke druhé náloži.

Jakmile ji budete mít, do místnosti vstoupí další dva vojáci (s nočním viděním). Vyšplhejte buď po trubce, nebo přelezte zpět přes zábradlí, přepněte si na kameru a použijte ji jako lákadlo díky vydávanému zvuku. Tím zaměstnáte oba členy komanda na tak dlouho, že stihnete třetí nálož odpojit dříve, než k vám stačí dojít. Jakmile se zbavíte poslední bomby, rychle vyběhněte ke dveřím v protějším rohu a vykopněte je, Obrázek zdroj: tisková zpráva omráčíte tak vojáka za nimi, který by vám při otálení značně ztížil situaci.

Žebřík už vede na střechu, kde se tváří v tvář setkáte se starým přítelem a jakmile dostanete do rukou zaměřovač pistole, můžete buď vystřelit, nebo zbraň schovat, Shetland skončí mrtvý tak jako tak.


Mise 10 - Kokubo Sosho

Hlavní úkoly:
- Nikoho nezabít
- Kontaktovat vězněný personál amerického původu
+ Získat přístup na velitelství
+ Vyslechnout setkání na velitelství
+ Nabourat se do generálova laptopu
+ Zneškodnit Otomovy I-SDF servery
+ Zajmout admirála Otoma

Bonusové úkoly:
+ Získat přístup do I-SDF serverů

Tipy:
- V určité části hry se můžete nechat zajmout, což je sice velmi efektivní, ale posílíte tím řady strážných.

 Řešení mise
U brány nalevo tlačítkem otevřete vrata a vpližte se dovnitř:

Obrázek zdroj: tisková zpráva První cesta - Po pravé straně pojistkami odpojte světla, vyřaďte pistolí kameru (viděla by vás totiž i ve tmě) a postupně odrovnejte oba strážné (jednoho z nich můžete vyslechnout). Na konci tunelu po pravé straně vlezte do otevřeného nízkého vchodu, na jehož konci vylezte po trubce. V kumbálu bez východu vylezte na černě potřenou část stěny. Ještě než ovšem slezete dolů, počkejte než se čistič obrátí zády a přesně v tu chvíli seskočte na podlahu a hned se zase přichytněte k trubce a to i nohama, abyste se tak mohli pohodlně dostat až ke vchodu na konci (obrázek). Na rozcestí strážného nalevo znevýhodněte tím, že mu zkratujete světlo přímo nad jeho hlavou a poté ho máte možnost také vyslechnout (občas chodívá k rukojmím).

Druhá cesta - Přikrčeni k levé zdi dojděte až na konec tunelu (dejte si ovšem pozor na zorné pole pohyblivé kamery), kde po pravé straně vlezte do otevřeného nízkého vchodu, na jehož konci vylezte po trubce. V kumbálu bez východu vylezte na černě potřenou část stěny. Ještě než ovšem slezete dolů, počkejte než se čistič obrátí zády a přesně v tu chvíli seskočte na podlahu a hned se zase přichytněte k trubce a to i nohama, abyste se tak mohli pohodlně dostat až ke vchodu na konci. Na rozcestí vpravo je hned za zdí šachta, která vede do místnosti s rukojmími.

Třetí cesta - Po pravé straně pojistkami odpojte světla a s nočním viděním dojděte do levých dveří pod kamerou. Žebřík vede na toalety, kde vykopnutím dveří můžete jednoho strážného omráčit (obrázek). Při odchodu z toalety se povinně lekněte svého vlastního odrazu v obřím zrcadle (lékárna) a v hale zahněte doleva k muži za počítačem. Napravo od jeho stolu si povšimněte vzhledově velmi nevkusné sochy, která se tyčí až téměř ke stropu. Jakkoliv je vám ale umělecké dílo odporné, dá se po něm vylézt až ke stropním rámům (viz obrázek níže), na jejichž konci naleznete šachtu, která vás dovede až přímo do místnosti s vězněnými Američany.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

V místnosti s nedobrovolnými rukojmími nejprve:

A) Zkratujte kameru a poté vyslechněte držené Američany (doba trvání zkratování kamery vám na nezkrácený rozhovor vystačí tak akorát).

B) Sestřelte, případně zkratujte světlo nad vězněnými Američany a promluvte si s nimi (zdejší kamera na tmu vybavená není).

Rukojmí opusťte a chodbou pokračujte až k zábradlí. Zde ovšem spíše nežli výtahem použijte taktiky postupného spouštění a chytnutí se zábradlí o patro níže, čímž se dostanete přímo ke strážnému. Jakmile dohovoří s kolegou odzdola, můžete ho pod nátlakem vyslechnout. V přízemí je kromě druhého strážného ještě chlapík za stolem zaměstnaný prací na PC, z něhož lze získat přístupový kód 1945.

Blízko stolu projděte přes turnikety k jezdícím schodům (oni jsou to ve skutečnosti pásy), kde:

A) Vytaste pistoli, nastupte na pravý pás směřující dolů a cestou sestřelujte postupně 4 osvětlení, až dokud nedojedete dolů ke třem strážným. Dole, třebaže jednoho strážného jste už zpacifikovali, další dva na to čekají a do toho je hlídá kopulovitá kamera uprostřed chodby u stropu. Chodbou nalevo se dostanete pouze k WC s lékárnou a napravo je zámek, k jehož otevření potřebujete živého strážného.

B) Světla vypněte mechanizmem na stěně a tím pádem budete moci nepozorovaně dojít až dolů ke strážným. Dole, třebaže jednoho strážného jste už zpacifikovali, další dva na to čekají a do toho je hlídá kopulovitá kamera uprostřed chodby u stropu. Chodbou nalevo se dostanete pouze k WC s lékárnou a napravo je zámek, k jehož otevření potřebujete živého strážného.

C) Počkejte si za rohem stěny na příchozího hlídače, který se k vám po chvíli vypraví, až bude chtít odjet zpět dolů, můžete ho zajmout a vyslechnout. Získáte tím pádem také o jednoho otravu méně. Dole, třebaže jednoho strážného jste už zpacifikovali, další dva na to čekají a do toho je hlídá kopulovitá kamera uprostřed chodby u stropu. Chodbou nalevo se dostanete pouze k WC s lékárnou a napravo je zámek, k jehož otevření potřebujete živého strážného.

Obrázek zdroj: tisková zpráva D) Necháte, aby vás jeden ze strážných postřelil paralizační pistolí a po probuzení se ocitnete ve výslechové místnosti (obrázek). Zde vám nezbývá, než potupně vyčkat, až všichni místnost opustí. Jakmile bude na blízku jen mučitel připravující si na vás své nástroje, začněte zámek odevírat známou technikou šipek. Tentokrát ovšem pomocný obrázek konstrukce zámku neuvidíte, a tak se musíte spolehnout čistě na zvuk klapání. Jakmile se dostanete z pout, doktora bolesti zezadu přiškrťte a vyslechněte. Dveře vykopněte, abyste tak omráčili strážného za nimi a napravo mezi krabicemi si vezměte zpět svoji výstroj. Poté můžete vchodem odejít - Tato možnost vám zbytek mise stíží, ale rozhodně stojí za to si ji alespoň nezávazně vyzkoušet.

Dveřmi blíže chodby vyjdete v případě, že budete vyslýcháni, splnit úkol ovšem jděte do dveří vzdálenějších, přes které se dostanete použitím kódu 1945. V místnosti jsou hned dvě kopulovité kamery, jež vás mohou spatřit i ve tmě, a tak zkratujte bližší ke vchodu a ve druhé řadě se nalogujte do počítače (pokud jsou počítače zasunuté jako v případě vašeho chycení, nebo prozrazení kamerou v místnosti, lze je vysunout zpět počítačem v rohu). Jakmile se vám objeví nový úkol, vraťte se ke schodům na rozcestí s kamerou a chodbou jí obejděte až k výtahům. Hned naproti projděte silně vyztuženými trezorovými dveřmi a jednou ze stran dojděte ke vchodu dalšímu na opačné straně. Cestou ovšem dejte pozor na kameru se strážným na obou stranách.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Když jednoho z hlídačů vyslechnete, poví vám o prostoru hned nad dveřmi, kam také vylezte a z pravé plošiny vnikněte do šachty. Na její konci pozorně vyslechněte dění uvnitř a jakmile důstojník z obří obrazovky ukončí spojení, pomocí dalekohledu se můžete napojit do stolního počítače napravo (obrázek). Chvíli poté se spojení znovu naváže a jakmile definitivně skončí, vraťte se k výtahům a pravý z nich použijte. Jakmile výtah zastaví (což nebude přímo v patře), protáhněte se poklopem v podlaze a po příčkách naproti dveřím se po jedné spouštějte až na samé dno výtahové šachty.

Od této chvíle dostáváte na dokončení mise přesně 3 minuty, a tak neztrácejte drahocenný čas přílišným zkoumáním okolí. Z levé strany na vás po chvíli půjde speciální zásahová jednotka, tudíž se rychle vydejte doprava, kde ještě můžete spatřit jejich záda. Po stěnách je připevněno pár min, není ale třeba ztrácet zbytečně čas jejich deaktivováním, stačí se kolem nich jen proplížit až ke vchodu. V celém průlezu jsou nastraženy paprsky, které spouští obranný mechanismus, jež by vás okamžitě usmrtil, proto mezi paprsky opatrně prokličkujte z jedné strany na druhou.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Hned jak projdete dalšími dveřmi, zkratujte obranou věž jezdící na kolejnici u stropu a nalevo u stěny zapadněte do otevřeného tunelu vedoucího pod podlahou až za záda nebezpečných vojáků. Nejbezpečnější je jejich uspání nyní, dokud jsou ve velké nevýhodě překvapeni (jednoho lze vyslechnout). Po schodech dojděte až k počítači a z toho úspěšným hackováním (které díky svému minimálnímu počtu uzamknutí párkrát zopakujete) zálohujte data před tím, než na něj připevníte nálož a odpálíte.

Průchodem těsně pod podlahou se vraťte na druhou stranu místnosti, čímž vpadnete do zad nově nastoupeným vojákům. Nemusíte je ale vůbec nijak dráždit, stačí se odporoučet schody, odkud sami přišli. Zde už uvidíte finálního padoucha, který se ze zoufalství bodne do břicha, proto bleskurychle použijte šachtu mezi servery za vámi, čímž se dostanete přímo k admirálovi. Doběhněte k němu, poskytněte mu první pomoc a s jeho maličkostí na ramenou dojděte k oknu s výhledem do nitra moře.
Obrázek zdroj: tisková zpráva
Zbývá umístit nálož na sklo a v deseti vteřinách se odbelhat tak daleko, aby vás výbuch neohrozil. Praskající sklo a tekoucí voda již automaticky proloží konečná animace. Tímto upřímně ze srdce gratuluji všem, kteří dosáhli v konečném hodnocení 95% a více, stálo to za to, co říkáte? Už teď se těším na příští rok a příchod Splinter Cell 4...

Dělalo vám dokončení nějaké mise i s návodem problémy? Stáhněte si naší uloženou pozici, resp. profil, díky kterému si můžete projít jakoukoliv z deseti misí v Chaos Theory a to na libovolnou obtížnost.

Stačí přepsat složku "Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory" pod adresářem "Data aplikací\Ubisoft" v dokumentech (standardně: c:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Ubisoft\Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory), ta je ovšem normálně skryta, a tak je třeba mít ve Windows nastavené zobrazování skrytých souborů. Pokud ve hře samotné používáte svůj vlastní profil, přepněte na defaultní. Jestli jste si ještě žádný nevytvářeli, o to máte méně práce, a náš profil se zobrazí automaticky.


Za pomoc při tvorbě návodu děkujeme GameSpotu a IGN.

Stáhněte si: Demo, Patch, Editor, Videa, Cheaty...

Související články: Ostatní díly návodu, Recenze, Dojmy, Novinky...



 
McMichal
autorovi je 21 let a zabývá se pomaturitním studiem angličtiny v Praze; je jedním z hlavních vedoucích projektu MojeCD.cz; hrám se věnuje od dob Final Fantasy, které je jeho nejoblíbenější herní sérií

 
 
McMichal

Nejnovější články