Celá hra by tedy měla být koncipována jako hororové putování, jehož nádech určitě zachytíte i ze screenshotů v naší galerii. Na střílečce už nějaký ten rok pracuje polské studio People Can Fly, které pro ni vytvořilo i vlastní engine. Ten je údajně schopen během jednoho snímku zobrazit 100 000 až 200 000 polygonů.
nové obrázkykompletní galerie
Kromě jisté míry brutality bude pro hru charakteristická i rychlost; určité prvky si vezme též ze Serious Sama, ačkoliv sami tvůrci říkají, že jejich hra bude mnohem temnější a hororovější. Nabízí se srovnání s Doomem, popřípadě s Quakem, kterého celý tým People Can Fly přímo zbožňuje. Veškeré levely ve hře mají být odlišné co do prostředí i do velikosti a velký důraz má být kladen i na multiplayer. Zatím se oficiálně ví pouze o modech deathmatch, one-on-one a mid-air, odehrávajícím se ve vzduchu.
Celkově ve hře najdete pět zbraní, každou se dvěma různými mody, které můžete kombinovat (například raketomet a brokovnici). Painkiller je připravován nejen pro PC, ale i pro konzoli Xbox. Verze pro tuto konzoli vyjde o něco později, zhruba začátkem příštího roku, a kromě spousty dalšího obsahu (nepřátelé, nové levely) nabídne s největší pravděpodobností i podporu služby Xbox Live. PCčková verze Painkiller by se v Evropě měla objevit už v srpnu 2003.
zdroj: C&VG