Právě o prvně jmenované real-time strategii bude dnešní novinka. Celá hra se samozřejmě zaměřuje na prostředí Evropy a přilehlých částí během druhé světové války a má běžet na stejném engine jako slavný letecký simulátor. Hrát můžete za kteroukoliv ze zúčastněných stran. Celkově je WW II: RTS rozdělena na několik velkých misí, jež plníte po jednotlivých úkolech. V závislosti na tom, jak si s nimi poradíte, se dynamicky mění i následující stav.
nové obrázkykompletní galerie
První mise začíná v samotném Rusku a je založena na skutečných historických událostech, kdy byla údajně malá ruská posádka schopná (při perfektně efektivním rozložení obranných sil) odvrátit útok Němců hned v prvních dnech po vypuknutí konfliktu. O tom nás sice nic neučili, ale budiž :) Lidé, kteří si v moskevském studiu WWII: RTS zahráli, se shodují v tom, že je hra skutečně detailně graficky zpracována, prý až na hranici malby a digitální fotografie, ostatně to můžete alespoň staticky posoudit z nových screenshotů. Všechny jednotky by se měly chovat realisticky, včetně deformací a zničení - právě na realitě je WWII: RTS založena.
Říká se, že vše je o lidech a rozhodně to bude platit i tady. Každá postava bude mít určité vlastnosti v oblastech jako rychlost, vůdcovství nebo v dovednostech jako řízení tanku, střílení atd. O každém budou existovat záznamy, které vám souhrnně dají informace o celkové zdatnosti mužstva. Každému jednotlivci můžete určit speciální úkol, nebo zadat neměnnou pozici. Když si například zakliknete na libovolné vozidlo, vypíše se vám ve speciálním okně seznam všech, které v něm najdete. Jednoduše je tak můžete zaměňovat za postavy s lepšími schopnostmi pro daný úkol či s nimi jinak manipulovat.
Pravděpodobně nám toho tato nadějně vyhlížející hra nabídne ještě mnohem více a zda se dočká takové popularity jako IL-2 Sturmovik, bychom měli začít zjišťovat v průběhu příštího roku.