Battlefield: Vietnam - pohlednice z války
zdroj: tisková zpráva

Battlefield: Vietnam - pohlednice z války

19. 1. 2004 16:16 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Během března by se k příznivcům multiplayerové akce Battlefield 1942 měla dostat další hra této série - Battlefield: Vietnam.

Ta je postavena na úplně novém grafickém enginu a slibuje řadu dalších vylepšení, mj. i v umělé inteligenci. Protože se podíváte do úplně jiných končin a navíc i do jiné, modernější doby, než jaká vám byla představena v původní hře, můžete očekávat i nové výzvy. Hustá vegetace vietnamské džungle nebude mít pouze dekorativní charakter. Hra má být vybavena více než 30 zbraněmi a 20 vozidly (všechno je to pochopitelně nové, nic nebylo přejato z předchozí hry). Zbraně přitom budete moci použít i ve vodě a vozidlech.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Battlefield: Vietnam bude obsahovat 14 map - Operation Game Warden, Operation Flaming Dart, The Ia Drang Valley, Landing Zone Albany, Operation Hastings, Operation Irving, Hue-1968, Quang Tri-1968, Fall of Lang Vei, Reclaiming Hue, The Siege of Khe Sahn, The Ho Chi Minh Trail, Cambodian Incursion, Quang Tri-1972. Všechny byly vytvořeny na základě leteckých snímků nebo autentických strategických map. I když by se proto mohlo zdát, že se tvůrci snaží o přesnou rekonstrukci válečných událostí, není tomu tak. Jejich cílem je především vytvořit zábavnou hru.

Již zmíněná vylepšení v umělé inteligenci spočívají jednak ve větší volnosti v ovládání spolubojovníků - boti budou poslouchat všechny vaše rozkazy týkající se vašeho následování, držení pozice, apod.; ale také ve snaze smazat rozdíly mezi počítačem ovládanými bojovníky a hráči.

Minimální systémové požadavky mají být Pentium III/933Mhz, 64MB Geforce 3 a 256 MB RAM. Vývojáři samozřejmě také počítají s podporou komunity modifikátorů, nicméně mody vytvořené pro BF1942 nebudou v BF: Vietnam kvůli novému renderovacímu enginu fungovat. Více se o této hře můžete dozvědět v interview na Planet Battlefield, interview na Games-Fusion nebo preview na ShackNews.

korgull

Nejnovější články