D&D RTS Dragonshard nejen v obrazech
zdroj: tisková zpráva

D&D RTS Dragonshard nejen v obrazech

29. 10. 2004 21:21 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Včera společnosti Atari a Liquid Entertainment oznámily, že se chystá betatestování jejich nadcházejícího D&D strategického titulu - Dragonshard, jehož základem je zcela nový 3D engine.

Kdokoliv, kdo tedy v tuto chvíli disponuje strojem o 2 GHz, s 510 MB RAM a 64 MB grafickou kartou, a má chuť se betatestu zúčastnit, se může zapsat. Dost možná vás navnadí i naše galerie, kam dnes přibylo pár velice pěkných nových ukázek.

Podle prvních dojmů redaktora GameSpotu Dragonshard bourá všechna pravidla žánru RTS. Budování základny, hospodaření se zdroji a shromažďování armády zde rozhodně nechybí, ovšem způsob, jakým jsou všechny tyto záležitosti vyřešeny, je prý úplně nový. Dragonshard má být navíc vůbec první hrou, ve které se objeví v Dungeons & Dragons nové fantasy prostředí Eberronu. Jde o planetu s prstencem rotujících magických krystalů, které čas od času dopadají na zemský povrch a těm, jež je naleznou, dají ohromnou moc.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

V Dragonshard mají být čtyři základní frakce, z nichž tři budou hratelné. Bojovat se bude nad i pod povrchem planety. Nahoře budou hráči budovat základny, vytvářet armády ze šampiónů (extrémně schopných válečníků, superjednotek), kapitánů (něco jako hrdinové, získávají zkušenosti a poskytují bonusy jednotkám ve své blízkosti) či obyčejných vojáčků a bojovat ve velkých bitkách. Dole to bude o malých skupinkách dobrodruhů, z nichž každý jednotlivec bude oplývat jinými schopnostmi. Tyto malé týmy budou řešit různé úkoly, likvidovat pasti a objevovat poklady.

Hlavní zdroje jsou ve hře dva - zlato (získávané z daní z budov) a magická síla z krystalů (roztroušené po světě). Zpočátku hry budete mít zásobu těchto surovin velmi omezenou, akorát tak na postavení několika málo budov. Při jejich stavbě přitom nebudete omezeni žádným pořadím. Navíc, každá nová budova přidá nějaký bonus stavbám v jejím bezprostředním okolí. Např. kovárna způsobí, že se jednotky z okolních budov budou automaticky vytvářet už s nějakým bonusem v obrnění. S narůstajícím počtem staveb bude narůstat také příjem do vaší pokladny. Vedle single-playeru bude hra disponovat také multiplayerem, který bude pojat jako soupeření mezi jednotlivci nebo týmy. Další dojmy ze hry si můžete přečíst na stránkách PC.IGN.
zdroj: GameSpotIGN

korgull

Nejnovější články