Tato 3D technologie má zvládat nejen detailní vykreslovaní bojišť a nabízet hráčům možnost volného pohybu kamery, ale slíbena je i odpovídající fyzika a zničitelné budovy. Ve hře budou 4 dynamické kampaně odehrávající se v Normandii a Tichomoří. V Normandii si budete moci vyzkoušet jak hru za Spojence, tak i německou obranu, v Pacifiku půjde rovněž hrát za Američany i Japonce. Kampaně přitom nebudou rozděleny na jednotlivé mise s předem jasně danými cíly, ale příslušné úkoly budete dostávat až přímo v průběhu válečných vřav.
nové obrázkykompletní galerie
Podle Fireglow přinese Sudden Strike III: Arms for Victory svěží vítr nejen do této série, ale díky mnoha novým nápadům a netradičním pojetím i do celého žánru RTS. Dopomoci k tomu má též nový intuitivní tříúrovňový interface a kompletně předělaná umělí inteligence, která již nebude (narozdíl od předchozích dílů) pouze záležitostí několika skriptů. Významnou částí hry bude vedle klasických pozemních jednotek opět i námořnictvo a letecké síly, o jejichž vzájemné klíčové spolupráci jsme už psali tady.
Multiplayer v SSIII otestuje schopnost týmové práce. Za každou stranu se bude moci do hry zapojit hned několik hráčů, z nichž každý bude ovládat dané pozemní jednotky a někteří ještě i přímo celé armádní divize (leteckou, námořní atd.). Cílem přitom bude dostat nepřítele ze všech určených strategických bodů. Sudden Strike III: Arms for Victory by mohla být hotova někdy příští rok v létě. O vydavateli zatím podle Fireglow Studios nebylo rozhodnuto, ale německá společnost CDV, která měla na starost vydávání všech předchozích dílů, to už prý tentokrát rozhodně nebude.