Detaily nejen o World Domination v Empire Earth III
zdroj: tisková zpráva

Detaily nejen o World Domination v Empire Earth III

8. 5. 2007 13:13 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Uplynulý víkend probíhal v Los Angeles sjezd komunity hráčů na třídenní konferenci k chystané RTS Empire Earth III.

Vývojáři dostali příležitost blíže představit nový výtvarný styl, který narozdíl od předchozích dílů lpí méně na skutečné předloze a naopak se snaží jednotky i budovy co nejvíce stylizovat, aby je šlo snadněji rozeznat na bitevním poli. Podstatných změn dozná singleplayerová kampaň, která se bude sestávat již jen z pěti epoch a bude kolikrát vyžadovat interakci s NPC. Když vás tedy jindy nepřátelský náčelník louisanského kmenu poprosí o pomoc při hledání jeho unesené dcery, budete mít na výběr: pomoci mu a získat ho na vlastní stranu, anebo ho uplatit, až se k vám nakonec (byť nerad) také přidá. V obou případech vám budou asistovat domorodí obyvatelé, které bude možné tu a tam využít k vlastnímu prospěchu, ne však je plně ovládat.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Již mnohokrát představovaný mód World Domination hráče postaví před mapu světa, na níž si vybere bitvu o určitou oblast. Zpočátku půjde o střetnutí s původními obyvateli, ale ti pochopitelně také nezaostanou ve vývoji a brzo se vyvinou ve schopné protivníky. Dobyté kraje zůstanou i se základnami a jednotkami pod hráčovou kontrolou, není totiž vyloučeno, že se k nim bude muset vrátit, třeba když protivník tuto oblast napadne. V takovém případě se to hráč dozví formou pop-up okénka a samozřejmě dostane příležitost adekvátně reagovat. Takto dynamický systém hraní bude samozřejmě znamenat slušnou znovuhratelnost. Co se délky týče, autoři slibují alespoň 10-12 hodin čistého hracího času s tím, že ve hře má být dohromady šedesát oblastí. Nově budou v EE3 všechny mapy (včetně multiplayerových) ručně dělané a ne náhodně generované, jako tomu bylo dříve.

Stejně tak autoři kompletně předělali interface ve snaze zpřístupnit ho začátečníkům, ale zároveň neubrat z již zaběhnutého ovládacího mechanismu. V samotné hře se bude střídat počasí a do jisté míry přibudou i terénní výhody: pokud budou vaše vojska ve větší nadmořské výšce než nepřátelská (na kopcích, na zdích aj), dostanou v bitvě zvýhodnění formou útočného bonusu. Narozdíl od předchozích dílů se také radnice budou dát stavět jen na předem vyznačených místech, stejně jako těžební budovy budou muset stát v blízkosti zdrojů. Technologický pokrok v průběhu hry dovolí měnit koncepci jednotek, např. po vynalezení pochodní budou rytíři všechny nepřátelské budovy podpalovat.


Empire Earth III Desert Heat trailer - stažitelná verze (27 MB, 480x360)

Na závěr dodám, že Empire Earth III bude podporovat osm hráčů v multiplayeru, přičemž se lze těšit na anonymní párovací systém, žebříčky ve webové podobě a celou řadu editačních nástrojů pro komunitu modařů. Hra vyspěje i po vizuální stránce díky shader modelu 3.0, větším texturám a více polygonům anebo stínovací metodě ambient occlusion. Empire Earth III vychází ke konci roku, do té doby doporučujeme shlédnout poslední Desert Heat trailer výše či video-rozhovor s tvůrci.
zdroj: WorthPlaying, GameSpot, EEPlanet

levis

Nejnovější články