Dojmy z Guild Wars Nightfall
zdroj: tisková zpráva

Dojmy z Guild Wars Nightfall

31. 8. 2006 15:15 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Minulý týden společnosti ArenaNet a NCsoft během GC 2006 v Lipsku ohlásily oficiální termín uvedení masivně multiplayerové hry Guild Wars: Nightfall do obchodů.

Zajímá-li vás tento titul blíže, měli byste si tedy v kalendáři zaškrtnout 27. říjen, anebo si GWN rovnou předobjednat na TISCALI Gameshopu, který vám poskytuje možnost výběru mezi obyčejnou i sběratelskou edicí. Součástí té sběratelské verze (kusově omezené) je - pro vaši informaci - nejen hra samotná, ale také DVD o její tvorbě, knížka s kresbami, nějaké ty odznáčky, také (pravděpodobně kartónové) stojící mini-figury hrdinů, mapu Elony velikosti plakátu, CD se soundtrackem a mnoho dalšího.

Guild Wars se od svého vydání loni na jaře stala značně populární, což potvrdil i letos vydaný addon Factions. Nightfall představuje třetí kampaň a stejně jako Factions je na původní hře zcela nezávislá. Jak vyplynulo z textu výše, NCsoft tento titul představil také na GC. Dojmy kolegů z českého serveru Nejhry, jsme linkovali už v krátkých zprávách, nyní shrneme, jak hra zapůsobila na redaktory Gamespotu. Budeme-li hodně struční, tak stačí říci, že pozitivně, ale s tím se asi nespokojíte, takže to trochu rozeberme.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Po stránce grafické vykazuje Nightfall další vylepšení, což demonstrují nové obrázky. Efekty vody, světel a stínů prý působí realističtěji a to i přesto, že systémové požadavky zůstávají stejné. Co je ale hlavnější, hra vám bude mít co nabídnout také co do obsahu. Vedle dvou nových profesí se můžete těšit na úplně nový kontinent Elona (viz mapa ve sběratelské edici), jehož prostředí prý působí trochu jak severní Afrika.

Kampaň by měla čítat kolem 20 hlavních misí, jejichž součástí však bude i množství úkolů vedlejších. Každá z nich má teoreticky zabrat nějakých 40 minut až několik hodin, přičemž se zdají být poněkud adventurněji orientované, což znamená, že budete muset více zapojit své mozkové závity. Také při bojích budete muset častěji myslet, a to taktičtěji, neboť vás čekají nepřátelé co do formy a profesní orientace značně nestabilní, čemuž se budete muset umět přizpůsobit. Ono v soubojích obecně najdete prý celou řadu nových možností. Další rozměr hře dodá i nový způsob využití hrdinů, kteří teď mohou mít až tři pomocníky ovládané základními rozkazy (př. útok, obrana, zůstaň vzadu).
zdroj: Gamespot

korgull

Nejnovější články