Empire Earth 2: Art of Supremacy info
zdroj: tisková zpráva

Empire Earth 2: Art of Supremacy info

18. 12. 2005 22:22 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Art of Supremacy, takový je podtitul prvního oficiálního datadisku k úspěšné real-time strategii s názvem Empire Earth.

V současnosti už se tento projekt blíží dokončení, jeho vydání je naplánováno na únor 2006, a my jsme tu opět s balíčkem nových obrázků, abychom vám jej připomenuli. Vývojem addonu se zabývá studio Mad Doc Software, které pro vás přichystalo čtyři nové civilizace, dva nové herní módy a moře dalších novinek a vylepšení.
Stejně jako v hře základní, i v Art of Supremacy povedete lidstvo od doby kamenné, až do blízké budoucnosti. Novými civilizacemi jsou Francouzi a Rusové v oblasti západní, Zuluové a Masajové v nové oblasti africké. Datadisk vás je nechá poznat v rámci tří nových kampaní, každé o pěti misích. První kampaň se odehrává za dob Napoleona I. Právé v té se budou moci plně předvést nové jednotky francouzské a ruské. Další kampaň je zasazena do období starověkého Egypta. Třetí se odehrává rovněž na africkém kontinentě, i když lehce v budoucnosti. Mimochodem, v případě, že by vám civilizace ve hře připravené nestačili, budete mít možnost vytvořit si vlastní v přibaleném editoru.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Co se týče obou nových herních módů, prvním z nich je tzv. "territory hotspots", což má být obměněná varianta módu v původní hře. Druhý, "tug of war", je prý zajímavější, protože představuje něco dosud nevídaného. Princip tohoto módu je takový, že se budete snažit bojovat o svrchovanost, ovšem ne pouze na jedné mapě, ale hned na několika mapách najednou (bude jich až devět). Tyto mapy jsou jakoby vzájemně propojené a první bitva začne uprostřed tohoto pomyslného řetězu. Když ji hráč vyhraje, zatlačí soupeře zpátky k jeho základně. A tak to pokračuje, dokud jeden z nich nebude zatlačen až ke svému hlavnímu stanu a "smazán" z mapy. Dokud základna existuje, pořád je naděje. Tento mód bude hodně časové náročný, ale bude hru možné v průběhu uložit a v případě potřeby tak přerušit.

Jinak vy, co dáváte přednost spíše rychlejším akcím, možná oceníte novou možnost ve skirmish módu i multiplayeru, tzv. "rychlý start". Jde v podstatě o to, že budete moci přeskočit tu část hry, ve které zdlouhavě budujete základnu a armádu. Dostanete prostě určitý počet bodů, za který si pořídíte nějaké jednotky a budovy, se kterými budete chtít začít, což vás samo o sobě rychleji posune blíže k samotnému bojování. Dokonce si budete moci vytvořit určitou šablonu pro rychlé starty, již pak aplikujete na různé multiplayerové hry.

korgull

Nejnovější články