First-person střílečka Neuro se blíží
zdroj: tisková zpráva

First-person střílečka Neuro se blíží

22. 4. 2005 18:18 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Možná to některé z vás překvapí, ale střílečka Neuro, o které jsme na našich stránkách psali naposledy před dvěma lety, je stále ještě ve vývoji.

Celkem už to jsou tři roky, i když podle březnového rozhovoru na stránkách RPG Vaultu na ní tvůrci pracovali intenzivně pouze zhruba rok a půl. Plánovaným termínem vydání je tento květen. Přede dvěma dny byl kromě toho zahájen provoz nových oficiálních stránek Neuro, díky nimž přibyly do naší galerie po dlouhé době opět nějaké nové obrázky. Pro ty z vás, kteří o této hře z dílen ruského vývojářského týmu Revolt Games slyšíte poprvé, mám informaci, že jde o sci-fi FPS zasazenou do stejného světa, v jakém se odehrával vesmírný simulátor Homeplanet. Jestliže vám však už ani Homeplanet nic neříká, pak na to klidně zapomeňte, stejně toho tyto dvě hry víc společného nemají. Jen, že hráči oné vesmírné simulace určitě poznají některá místa i tváře...

Děj Neuro je rozdělen do kapitol sestavených z mnoha velmi různorodých misí a odehrává se ve čtvrtém století Vesmírné éry, která nastala, když lidstvo objevilo hypervýkonné motory. Herní svět asi nejlépe vystihuje slovo cyberpunkový. Lidé už kolonizovali stovky planet, ale ještě nenarazili na skutečný důkaz existence cizí inteligentní rasy. Mnoho světo je sjednoceno pod Terranskou Konfederaci, některé (jako např. Clouto - viz Homeplanet) preferují nezávislost.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Hlavním hrdinou lineárního příběhu je mladý voják jménem James Andersen, vybavený zvláštními psychotronickými schopnostmi, takže lze vlastně říci, že jeho hlavní zbraní je mozek. Díky svému speciálnímu nadání bude náš hrdina, mimochodem pracující pro jistou mocnou korporaci řídící výzkum prováděný ve všech terranských koloniích, schopen rychlého a spolehlivého odstranění nepřátel bez jediného výstřelu, "proskenovat" danou oblast pro zjištění nepřátel, sám sebe léčit, efektivně se bránit i ovládat telekinezi. Mozek samozřejmě není jedinou zbraní, kterou budete v průběhu hraní moci používat. Vedle toho se vám dostane do rukou i mnohem standardnější arzenál. Půjde však o zbraně fiktivní.

Mise Neuro nebudou výhradně destruktivně akční. Některé ponesou i prvky špionáže. Sem tam se ve hře také setkáte s nějakými NPC, se kterými budete moci prohodit pár slov. Každá z těchto postav bude jedinečnou osobností. Co vám však Neuro nenabídne, to je multiplayer. Tvůrci nicméně vážně zvažují možnost jeho začlenění v případném datadisku. Více podrobností, včetně minimální konfigurace pro hraní této střílečky, najdete v uvedeném rozhovoru na stránkách RPGVault.

korgull

Nejnovější články