Info o hororové akci Shade původem z Čech
zdroj: tisková zpráva

Info o hororové akci Shade původem z Čech

5. 9. 2002 9:00 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

O hře Shade: The Wrath of Angels jste již určitě něco slyšeli.

Nejen proto, že na ní pracuje Black Element Studio, tedy tým Čechů z Prahy, ale také proto, že už ve vývoji nějaký ten rok strávila - převážný čas však pod jménem Nefandus. Kvůli autorským právům ji byla nucena vydavatelská společnost Cenega nedávno přejmenovat.

O co tedy půjde? Shade by se dala žánrově zařadit mezi hororové adventure/akce. Jejímu příběhu vévodí postava poločlověka-polodémona, se kterým se pustíte do odhalování děsivé pravdy o tom, co ve svých útrobách skrývá naše planeta. Příběh, plný dějových překvapení a zvratů, by měl být pro hru tím nejdůležitějším. Inspiraci autoři čerpali také z filmů jako Resident Evil nebo z díla George Romera. Jak to celé bude vypadat, zjistíte z šestnácti nových screenshotů:

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Pilotní příběh se odehrává ještě před samotnou existencí celého lidstva. Skupina dřívějších lidí, zvaná The Shadows (Stíny), kterou kontroluje čtveřice andělů, je napadena jiným kmenem, takzvanými Forgotten Gods (Zapomenutí bohové) a andělé se tak změní v monolity. Uplyne nekonečných deset milionů let, když do příběhu vstupuje třetí skupina – Mystics, která se dozvídá o dávném příběhu i o zvláštní „bráně“. Sami jsou pak napadeni rytíři, pouze jednomu z nich se podaří utéct, najít cestu skrz onu bránu a odnést i jeden ze tří klíčů, vytvořených Mystickými. Jak se následně ukáže, tato brána je vlastně průchodem do jiných časů. A tak se naše postava dostává až do současnosti, konkrétně do Evropy, kde také hra začíná, ale rozhodně nekončí. Z lokací se můžeme těšit třeba na zapadlé městečko, tajnou vojenskou laboratoř či katakomby, tedy místa pro hrůzu jak stvořená.

Co se týče zbraní, ty jsou rozděleny do dvou základních skupin – první třída zahrnuje kousky jako jsou meč, nůž, svítilna či kovová trubka, v druhé nalezneme granátomet či samopal. Celkem bude zbraní asi dvacet, z čehož bude také mnoho vylepšovatelných. Pokud vás zajímá, zda bude Shade obsahovat také multiplayerovou podporu, nemůžeme vám dát zatím žádnou odpověď - tato věc ještě nebyla definitivně rozhodnuta. Jestliže však chtějí tvůrci dodržet datum jejího vydání naplánované na první kvartál 2003, měli by si s oním rozhodnutím patrně pospíšit. Zbývá ještě dodat, že Shade je vyvíjen nejen pro PC ale i pro Xbox, pravděpodobný je i port pro PS2.
zdroj: GamerzBrain

kate

Nejnovější články