J. Mechner o Prince of Persia: Sands of Time
zdroj: tisková zpráva

J. Mechner o Prince of Persia: Sands of Time

26. 3. 2003 17:40 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Na novém následníku známé série Prince of Persia - The Sands of Time - se mj.

podílí také sám tvůrce původních titulů, pan Jordan Mechner. UbiSoft, pod jehož hlavičkou nový titul vzniká, jej oslovil se svým záměrem oživit legendu statečného prince a jeho dobrodružství již v roce 2001. J. Mechner byl tehdy pozván do montrealského studia Ubisoftu, kde byl seznámen s prvními animacemi a vyslechl si všechny nápady vývojářského týmu. Zřejmě se mu zamlouvaly a navíc byl ujištěn o kvalitách tohoto vývojáře, takže byla navržena smlouva, podle které získal UbiSoft exklusivní práva na vývoj a vydání her série Prince of Persia po celém světě.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

J. Mechner se stal odborným konzultantem a nyní pomáhá vývojářům dosáhnout co nejlepšího uměleckého i komerčního úspěchu. Jeho specialitou jsou v tomto případě příběh a také záležitosti okolo dabingu. Vychází přitom ze svých filmařských a scénáristických zkušeností a pochopitelně i ze zkušeností načerpaných při vývoji svých předchozích her - Karateka, Prince of Persia a The Last Express. Jeho filosofií je přivést hráče do úchvatného světa a nechat jej strhnout příběhem. Chce, aby z díla dýchalo, že se jím tvůrci snažili něco vyjádřit a během hraní hráč postupně zjišťoval co. Úspěch prvního Prince of Persia podle Mechnera stojí také ve ztotožnění se hráče s postavičkou a jejími pohyby, čehož se ve 3D provedení z mnoha různých důvodů hůře dosahuje. Nicméně J. Mechner samozřejmě doufá, že se tak v PoP: The Sands of Time nakonec podaří a hráči budou nadšeni.
zdroj: GameSpy

korg

Nejnovější články