Magrunner jede na Unreal Engine 3, takže jisté kvality jsou zaručeny a na tak malý projekt od menšího studio hra vypadá dost dobře. Mnohem zajímavější je už ale samotné zpracování témat, se kterými bude hra operovat - směsice sci-fi Cthulhu, magnetismu, Portalu a logické hry postavené na fyzice v FPS kabátku, to tu zase tak často nemáme.
Na nových obrázcích se můžete podívat na hlavního hrdinu Daxe a pana vědce Xandera, který je jeden z lidí odpovědných za tréninkový program, ze kterého vzešel právě Dax. Vedle toho uvidíte i nová prostředí a jednoho “Dark Younga” - nebezpečnou Cthulhu potvoru, na kterou nebudete muset vyzrát raketometem, ale řešením logických hádanek a puzzlů v bludišti různých tréninkových místností. Sami tvůrci popisují v tiskové zprávě Magrunner jako “action/reflexion” hru, která vyjde na PC, PlayStation Network a Xbox Live v druhém kvartálu tohoto roku.