Medieval II: Total War - nejen o diplomacii
zdroj: tisková zpráva

Medieval II: Total War - nejen o diplomacii

26. 7. 2006 18:18 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Medieval II: Total War je další z her oblíbené strategické série Total War a pravděpodobně zatím ta nejambicióznější.

Jak sami tvůrci přiznávají ve svém rozhovoru pro magazín CVG, nasadili laťku hodně vysoko. Už dříve jste se ostatně na našich stránkách mohli dočíst o tom, že má být Medieval II lepší po stránce grafické, technické i co do hratelnosti (díky novému renderovacímu systému půjde prostředí takticky využít, jednotky nebudou pouhými klony, atd), a že ji tvůrci, ač nemíní neztratit přízeň stávajících fanoušků série, přizpůsobují hru zájmu širšího publika, usilovně pracují na tutoriálech, které by nějak rozumně a jednoduše vysvětlily ne příliš zkušeným hráčům, co a jak. Přitom chtějí zachovat hloubku titulu a rozvinout některé jeho další oblasti, jako například diplomacii, s níž mimochodem přímo souvisí nové ukázky v naší galerii a zdokonalit AI.

Pojetí kampaně Medieval II: Total War bylo poupraveno a zahrnuje prý dlouhý seznam novinek. Například, hráč se bude moci sám rozhodnout, zda svou osadu rozvine v město, jež skýtá hlavně hospodářské zázemí, zato jednotky produkuje slabé, anebo v pevnost, která do vaší kasičky tolik nepřispěje, nicméně armádu vám zajistí silnou. Další novoty vás čekají v systému odvádění rekrutů. Ten je nyní postaven tak, že bude mnohem složitější sestavit vojsko z jednoho nebo dvou typů jednotek. Armáda tak bude pestřejší a tím pádem i realističtější.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Vrátíme-li se ještě k obecným věcem kampaně, jež zahrnuje téměř 500 let historie (1080 - 1530), těšit se můžete celkově na 21 frakcí, z nichž 17 bude hratelných. Některé se v původním Medieval ani neobjevili, jako třeba Benátčané, Skoti nebo Portugalci. Vedle kampaně budou samozřejmě k dispozici také samostatně historické bitvy, které vás seznámí i s některými význačnými osobnostmi daného období.

A teď k té diplomacii, jejíž některé možnosti částečně zachycují nové screenshoty. I v této oblasti totiž dochází k určitým změnám. Než například vstoupíte do vyjednávání s některou z dalších frakcí, budete mnohem více poinformováni o stavu vzájemného vašeho vztahu, o potřebách a situaci oslovovaného, a to kombinací mluveného slova i textu. Půjde o zpětnou vazbu, ze které budete moci snáze vycházet i při dalších případných jednáních, neboť získáte také informace o tom, jak si protějšek vyložil vaši předešlou nabídku, zda byla dobrá nebo špatná, atd. Mimoto, rovněž diplomatická AI má být lepší, což mj. znamená, že si má lépe pamatovat všechny předchozí akce, takže ji tak snadno neoblbnete a sami budete muset dávat víc pozor na to, o čem a s kým jednáte, jinak se nevyhnete důsledkům. Více se o tomto tématu můžete dozvědět v novém zápisku v deníčků vývojářů na oficiálních stránkách série.
zdroj: CVG

korgull

Nejnovější články