Mírné zpoždění Prince of Persia 2: Warrior Within
zdroj: tisková zpráva

Mírné zpoždění Prince of Persia 2: Warrior Within

28. 10. 2004 23:23 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Po zahrání nedávného dema se Prince of Persia 2: Warrior Within vyhoupl do čela žebříčku mnou nejočekávanějších her.

Hlavní zásluhu na tom má bohatá škála pohybů, animace postav či smrtící komba, která se podobají Mortal Kombatu a místy jsou dost brutální. Ne náhodou hra ponese označení "M" - Mature, tzn. bude se v zahraničí prodávat jen dospělým od osmnácti let. Někdo může právem namítnout, že někdy pouze stačí bez nějakého systému zběsile mačkat všechna tlačítka na klávesnici, avšak to pomáhá jen v úvodu a celková atmosféra je perfektní (tedy až na občas stupidní kameru a nutnost obrnit se trpělivostí, viz dojmy). Nechci být jedovatý, ale PoP2 by si měli vyzkoušet tvůrci jedné české akční hry, aby konečně pochopili, jak mají vypadat zábavně zpracované souboje a hratelnost v roce 2004.

Proto netrpělivě vyhlížím plnou verzi, která měla původně vyjít 15. listopadu, ale UbiSoft ji nyní posunul o dva týdny na 30. listopadu. Jak poznamenává GameSpot, svou roli v rozhodování vydavatele hrál jistě fakt, že polovina příštího měsíce je neuvěřitelně nabitá áčkovými tituly napříč platformami jako Half-Life 2, Halo 2, Metal Gear Solid 3, Medal of Honor: Pacific Assault nebo GoldenEye, takže bude mnohem taktičtější počkat, až potenciální zákazníci nebudou mít tak hluboko do kapsy. Nyní vám aspoň předkládáme devět nových screenshotů, které předvádí některé dosud neviděné lokace a potvory.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Update 29.10. - k dispozici je první část tzv. Enemies videa (5 MB nebo 14 MB, DivX), ve kterém se ve dvou minutách bojových sekvencí představují různí nepřátelé ze hry - konkrétně Raider, Executioner, Spike Beast, Crow Master, Blade Dancer, Silhouette a bossové Brute či Griffin.

Když už jsme u toho UbiSoftu, ten se dnes opět pochlubil rostoucími tržbami za minulé čtvrtletí, tentokrát o 9 procent oproti stejnému období předchozího roku. Nás jako hráče může těšit, že se o to zapříčinily většinou opravdu kvalitní tituly a nikoliv sázení na známé filmové licence s předem zaručeným úspěchem, jako je to časté u Electronic Arts. Třeba takové stealth-akce Splinter Cell: Pandora Tomorrow se od března prodalo 2,8 milionu kusů. Stejné, ne-li lepší vyhlídky jsou na nadcházející půlrok, kdy mají vedle Prince of Persia 2 vyjít také Brothers in Arms (únor 2005), Ghost Recon 2, Splinter Cell: Chaos Theory nebo Cold Fear (vše jaro 2005). Doufejme, že Playman (nebo nějaký jiný distributor?) tyto hry uvede na český trh co nejdříve, to půjde (třeba i s originálním anglickým manuálem & krabicí), a nebude je zdržovat o třičtvrtě roku kvůli lokalizaci.
zdroj: WP, GameSpot, HomeLan, 3DGamers

jd

Nejnovější články