Nové informace o strategii Silent Storm
zdroj: tisková zpráva

Nové informace o strategii Silent Storm

12. 4. 2002 2:04 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Kromě nových obrázků ke 3D strategii/RPG Silent Storm od Nival Interactive, jsme dnes měli možnost získat také další informace o tomto projektu doposud zahaleném rouškou tajemství.

Díky první části interview, které se objevilo na ruském DailyTelefrag, jsme se dozvěděli spoustu zajímavých skutečností, o které se s Vámi v tomto článku rádi podělíme. Současně s tím nám Fishtank Interactive poslali balík šesti nových obrázků.

Nival Interactive se se svým novým dílkem Silent Storm opět vrací k tématice 2. světové války, podobně jako tomu je u válečné strategie Blitzkrieg. Téma války je to, co tuto hru řadí mezi tak známé tituly jako jsou Commandos nebo Jagged Alliance. Mimochodem právě s Jagged Alliance má Silent Storm nejvíce společného. Možná to bude i tím, že se tvorby účastní jeden z bývalých členů již zaniklého vývojového týmu Sir-Tech Canada, jenž má sérii Jagged Alliance na svědomí. Dlouho se na Internetu také objevovaly spekulace, že snad měl Nival Interactive společnost Sir-Tech koupit. Ty však byly vyvráceny.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
další nové obrázky

Jelikož se dosud nikde neobjevila žádná informace, která by Silent Storm přiblížila, zajímalo kolegy na DTF, zda se tato hra ponese v duchu Jagged Alliance a Commandos. Z následné odpovědi jsme se nakonec dozvěděli, že Silent Storm bude mnohem více tahová (JA) než real-time(Commandos) a narozdíl od Jagged Alliance zde budete moci zničit vše, na co Vám bude stát v cestě (ploty, zdi, cokoli). Naopak oproti Commandos, kde jste měli k dispozici postavy s předdefinovanou profesí, které mohli použít pouze specifické zbraně, v Silent Storm tato omezení nebudou. Samozřejmě, že Vaše postavičky budou mít také nějakou profesi, nicméně budou moci použít cokoli bez ohledu na svou základní specializaci. Hlavní věcí, která však bude Silent Storm odlišovat od obou titulů, je její 3D provedení.

Hra bude obsahovat dvě kampaně. Na jedné straně zde budou Spojenci a na straně druhé Německo, Itálie a Japonsko. Rovněž se ve hře vyskytnou mnohonárodnostní jednotky. Hlavním hrdinou se stane ostřílený veterán. Mise se budou odehrávat v různých zemích. Na pomoc si s sebou budete moci vzít až pět dalších postav z celkových dvaceti. Ty Vám mohou být hodně nápomocny např. při přípravách sabotáže, ale důležité budou rovněž Vaše znalosti prostředí. Využít můžete případně i místní obyvatele.

V Silent Storm se vyskytnou i situace, kdy Vám pomůže spíše než násilí dobře promyšlená taktika, vplížení se do nepřátelského velitelství a odcizení určitých dokumentů nebo zajetí vojenského pohlavára. Během hry nečekejte příliš dialogů, na ty totiž nebude čas, ale samozřejmě se jich ve vhodných okamžicích přeci jen pár objeví. V plánu je také vytvoření náhodně generovaných misí.

Tolik stručně z první části interview. Další část by se měla objevit během několika dní a tentokrát by jsme se měli více seznámit s RPG systémem, AI, grafickým enginem ad.
zdroj: DTF Obrázek zdroj: tisková zpráva

korgull

Nejnovější články