Na konci srpna prý bude hotovo také demo pro případné vydavatele. O tom, zda se nějakého dočká i veřejnost, zatím nebylo rozhodnuto. V současnosti vývojáři z Fireglow věnují svůj čas pouze detailnímu propracovávání testovacích map. Dosud také prodělali těžká studia historických dokumentů a kronik, sledovali mnoho dokumentárních filmů.
nové obrázkykompletní galerie
Sudden Strike III by měla být unikátní v používání letecké dopravy, ponorek a lokalizátorů. Pro akci budou důležité všechny složky vojenských sil. Hra nebude obsahovat mise, tak jak je to u tohoto žánru obvyklé. Budou zde rozsáhlé dynamické kampaně popisující události na evropské válečné scéně (rok 1944) a v Pacifiku (1942-43). Hráč bude mít možnost přepsat dějiny.
Objeví se zde čtyři hlavní národy a pak ještě několik vedlejších. Jednotek bude v Sudden Strike III prý mnoho, všechny vytvořené na základě historických prototypů. Většina z nich patří k námořnictvu - křižníky, ponorky, bitevníky, letadlové lodě, ad. Najdete zde ale také samozřejmě letecké jednotky - bombardéry, stíhače, transportní letouny, aj. Chybět nebude ani artilerie a mnoho dalších jednotek. Během hraní by vás měla doprovázet muzika zachycující duši dané doby. Pokud jde o multiplayer, nejsou tvůrci nijak konkrétní. Pouze naznačili, že tato část hry bude mnohem zajímavější než v předchozích dílech série. A nároky na systém? Pravděpodobně tedy dojde ještě k nějakým optimalizacím a úpravám, ale tak, jak to vypadá nyní, byste si Sudden Strike III měli zahrát na něčem ve třídě P4, 2 GHz, 512 MB RAM a Radeon 9600 - 9800.
zdroj: Jeux