Novinky a screenshoty z Black & White 2
zdroj: tisková zpráva

Novinky a screenshoty z Black & White 2

7. 9. 2002 14:14 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Poslední střípky z letošní ECTS o druhém pokračování Black & White přinesl server PC.IGN.

Black & White 2 zdroj: tisková zpráva Kromě již známých informací, uveřejněných nedávno na GameSpotu, se tamní redaktoři v povídání s designérem Peterem Molyneuxem zabývali spíše bojovnou částí hry. Black & White 2 bude mnohem více orientována na souboje, bitvy, dobývání a válčení. Za tímto účelem do ní přibude mnoho nových předmětů (zbraní) a herní engine prý bude zvládat epochální bitvy několika stovek až tisíc postav, včetně takových detailů, jako jsou třeba roje svištících šípů letících nad bitevním polem.

V závislosti na válčení bude samozřejmě zlepšen i způsob obrany. O zdích, které můžeme nechat vystavit kolem svých vesnic, jsme už psali, novinkou však je, že výška těchto zdí má být údajně neomezená, samozřejmě s tím, že čím je vyšší, tím je nahoře méně stabilní. Některých kreaturám nedá práci prorazit i velmi vysokou zeď, pro jiné to bude tvrdý oříšek. Pokud se před takto opevněnou osadu dostane vaše armáda, může zkusit třeba vystřelit ohnivé šípy, které přes zeď přeletí a zapálí střechy domů na druhé straně.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Právě na dobývání bude v Black & White 2 velmi záležet, a to nejen co se týče nepřátelských území, ale i ve smyslu objevování úplně nových neprozkoumaných částí světa. Se svou posádkou se tak budete moci vydat třeba až za daleký oceán a možná cestou narazíte na nějaký neobydlený ostrov, hodící se pro vaše další působení. Moře však nebude sloužit jen jako kus země, po které se dá někam doplout, ale také jako místo pro námořní bitvy. Představte si desítky lodí, vzájemně po sobě střílících z velkých kanonů. Samotné zpracování vody má být na vysoké úrovni, redaktoři IGN jej považují za jedno z nejrealističtějších vůbec - prý něco mezi skutečností a filmem.

S oceánem souvisí i počasí, takže se můžeme těšit jak na poklidné vlnky, tak na silné bouřky, vlnobití a dokonce i tsunami. Pokud hrajete za dobrého boha, bude se prostředí, kudy projíždíte, měnit v poklidně vyhlížející a naopak, což platí i u vzhledu moře. Právě tyto změny - mnohem rychlejší a zřetelnější než u původního Black & White - mají být tím, čeho si hráči ihned všimnou. Molyneux sám říká, že v prvním díle byly pochody takových změň v závislosti na dobru či zlu pomalé a že hráči nemohli tak rychle vidět důsledky svých počinů. Black & White 2 půjde v tomto ohledu až do extrému.

Na multiplayerové části hry pracuje samostatný tým Lionhead Studios a jak mají tvůrci ve zvyku, o žádném přesném datu vydání se zatím nehovoří. Pravděpodobný je příští rok, ale stejně dobře se může stát, že se tohoto druhého dílu z plánované pětičlenné série Black and White, dočkáme od Electronic Arts až v roce 2004.

zdroj: PC IGN

kate

Nejnovější články